Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sorry. Jeg også. Men nytter ikke kjøpe en og åpne den i skjul. Mannens og barnas nese lukter den som sporhunder og den er da spist opp før dag 2 [emoji23]Med fingrene og dag 1 eller 2 spiller ingen rolle[emoji6] nå fikk jeg lyst på[emoji39]
Sorry. Jeg også. Men nytter ikke kjøpe en og åpne den i skjul. Mannens og barnas nese lukter den som sporhunder og den er da spist opp før dag 2 [emoji23]
Sorry. Jeg også. Men nytter ikke kjøpe en og åpne den i skjul. Mannens og barnas nese lukter den som sporhunder og den er da spist opp før dag 2 [emoji23]
Spisepinner!! Så lurt!! Jeg irriterer meg over at de knekker med gaffel, spisepinner skal helt klart brukes neste gang!Prøver å spare til dag 2, men hender det forsvinner på dag 1.
Jeg foretrekker å bruke spisepinner. Veldig praktisk...
Brukte trespyd før, men hendte de knuste/knakk, noe de også gjør ved bruk av gaffel.
Ja så må det ligge i skål og ikke i posen...

Hahaha prøver å unngå å kjøpe mer enn en pose. Blir fort til at de spiser det dobbelte ser jeg [emoji23][emoji23]Pfft. Nybegynnerfeil. Du må jo kjøpe inn nok![]()
Men jeg skal ikke spise den. Skal bare åpne den så den blir riktig til dagen etter. Og da får alle som vil ha [emoji324][emoji23][emoji1]Skjønner jo det[emoji6] hadde jeg gjort og hvis noen hadde åpna i sjul[emoji12]
Bare kjekt å dele gode idéer [emoji4]Spisepinner!! Så lurt!! Jeg irriterer meg over at de knekker med gaffel, spisepinner skal helt klart brukes neste gang!![]()
Du er ikke alene [emoji23][emoji23][emoji23] Og det har jeg ikke selvsagt [emoji23]Nå fikk jeg sinnsykt lyst på ostepop [emoji23]