Hvordan spiser du ostepop?

Om jeg sitter på data så spiser jeg med gaffel. Ellers blir det jo så mye søl. Ellers med fingrene. Men det har aldri slått meg å åpne pakken en dag før. Jeg klarer ikke planlegge slikt! Åpner jeg pakken er den tom innen kort tid :oops::rolleyes:

Dag to er best! Eller åpne og legge den ute:p

Med fingrene og dag 1 eller 2 spiller ingen rolle[emoji6] nå fikk jeg lyst på[emoji39]

Med fingrene og dag 1 eller 2 spiller ingen rolle[emoji6] nå fikk jeg lyst på[emoji39]
Sorry. Jeg også. Men nytter ikke kjøpe en og åpne den i skjul. Mannens og barnas nese lukter den som sporhunder og den er da spist opp før dag 2 [emoji23]

Sorry. Jeg også. Men nytter ikke kjøpe en og åpne den i skjul. Mannens og barnas nese lukter den som sporhunder og den er da spist opp før dag 2 [emoji23]

Skjønner jo det[emoji6] hadde jeg gjort og hvis noen hadde åpna i sjul[emoji12]

Pfft. Nybegynnerfeil. Du må jo kjøpe inn nok :D

Prøver å spare til dag 2, men hender det forsvinner på dag 1.

Jeg foretrekker å bruke spisepinner. Veldig praktisk...

Brukte trespyd før, men hendte de knuste/knakk, noe de også gjør ved bruk av gaffel.

Ja så må det ligge i skål og ikke i posen...
Spisepinner!! Så lurt!! Jeg irriterer meg over at de knekker med gaffel, spisepinner skal helt klart brukes neste gang! :hello2

Skjønner jo det[emoji6] hadde jeg gjort og hvis noen hadde åpna i sjul[emoji12]
Men jeg skal ikke spise den. Skal bare åpne den så den blir riktig til dagen etter. Og da får alle som vil ha [emoji324][emoji23][emoji1]

Spiser nyåpnet med fingrene, og bruker kims guacamole som dip! Veldig godt, fikk lyst på nå :p

Nyåpnet pose, skal være så ferskt som mulig. Dytter nærmest hele posen i trynet ;)
(evt, spiser med fingrene).

Er det noe ostepop igjen, må dette ordnes så lufttett som mulig. [emoji14]

Back
Topp