Hvordan spiser du ostepop?

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Inspirert av skravletråd mai hvor vi diskuterte dette.

For min del spiser jeg ostepopen tidligst fra dag 2. Den må bli åpna dag 1 da. Men spises fra dag 2. Og jeg spiser med fingre :)

Ser enkelte foretrekker dag 1 ostepop. Eller med gaffel. Så også de solgte ostepoptang [emoji14] Hva foretrekker du? [emoji1]
Om du liker ostepop da [emoji23]

Nyåpnet pose, med gaffel :D

Dag 1, med fingrene. Men viktig at det er fra skål og ikke rett fra posen. Suger de myke først :hilarious:

Prøver å spare til dag 2, men hender det forsvinner på dag 1.

Jeg foretrekker å bruke spisepinner. Veldig praktisk...

Brukte trespyd før, men hendte de knuste/knakk, noe de også gjør ved bruk av gaffel.

Ja så må det ligge i skål og ikke i posen...

Tror også den er best etter litt lufting:p men synes det er litt kjedelig med vanlig cheez doodles. De billige variantene som er større, fettete og mer smaksrike er bedre. De spiser jeg ferske:p
Har aldri brukt redskap men det virker praktisk. Sånn som jeg spiser nå slikker jeg fingrene hele tiden.Det er jo en del av opplevelsen:)

Tror også den er best etter litt lufting:p men synes det er litt kjedelig med vanlig cheez doodles. De billige variantene som er større, fettete og mer smaksrike er bedre. De spiser jeg ferske:p
Har aldri brukt redskap men det virker praktisk. Sånn som jeg spiser nå slikker jeg fingrene hele tiden.Det er jo en del av opplevelsen:)
Kjøper den vanlige. Syns de billige smaker helt feil jeg [emoji23] Er vel bare smakssak det da. Men enig med fingrene [emoji1]

Er veldig sjeldent ostepopp varer i mer enn noen timer hos meg, så blir ikke så ofte at jeg spiser det på dag 2 akkurat, selv om jeg syns det er godt også :D

Prøver meg på billigvariantene av og til, og syns de er helt greie. Litt salte for min smak bare.
Det jeg virkelig syns er godt er puffa jordnøttringer (i bunn og grunn cheezedoodles bare lagd av peanøttsmør!). Kjøper vanligvis 3-4 poser av det minimum når jeg er i Sverige. Så godt! Også slipper jeg å ta lactosetabelett før jeg spiser det. Burde jo egentlig ikke spise ost noe særlig :D

Er veldig sjeldent ostepopp varer i mer enn noen timer hos meg, så blir ikke så ofte at jeg spiser det på dag 2 akkurat, selv om jeg syns det er godt også :D

Prøver meg på billigvariantene av og til, og syns de er helt greie. Litt salte for min smak bare.
Det jeg virkelig syns er godt er puffa jordnøttringer (i bunn og grunn cheezedoodles bare lagd av peanøttsmør!). Kjøper vanligvis 3-4 poser av det minimum når jeg er i Sverige. Så godt! Også slipper jeg å ta lactosetabelett før jeg spiser det. Burde jo egentlig ikke spise ost noe særlig :D

Hørtes ikke så ille ut. Men det får jeg aldri smakt dessverre. Allergi mot peanøtt [emoji85] Så blir litt vel tungpusta da.

Men så godt du har funnet noe bedre for deg da :D Ingenting er som godt knask :D

Hørtes ikke så ille ut. Men det får jeg aldri smakt dessverre. Allergi mot peanøtt [emoji85] Så blir litt vel tungpusta da.

Men så godt du har funnet noe bedre for deg da :D Ingenting er som godt knask :D
Spiser vanlig ostepopp når jeg føler for det nå også, er ikke noe krise å ta en pille i ny og ne. ;)

Ikke. I. Det. Hele. Tatt. :-)

Samboer spiser dem med gaffel, om posen er nyåpnet eller ei, tror jeg ikke spiller noen rolle :p
Jeg sitter helst lengst unna eller gjør noe annet når han spiser det :p

Jeg spiser den helst på dag to, med fingrene. Men noen ganger er jeg for utålmodig, og da blir den spist på dag en. Haha :)

Fra posen. Med fingrene. På fotballkamp. Kun på stadion altså, ikke når jeg ser kamp på TV.

Spiser med gaffel. :p Ellers blir jeg sittende og slikke på fingrene, og da er vi inne i en ond sirkel altså. :D
Inspirert av denne vanen min, har mannen begynt å spise potetsticks med skje. :D

Back
Topp