Hvordan spør?

Jaja

Gift med forumet
Jeg lånte en venninne noen babyklær i sommer til ungen hennes. Nå vil jeg gjerne ha de tilbake. Jeg spesifiserte at det bare var et lån. Men har ikke hørt noe fra henne omtrent siden hun fikk låne klærne... Hvordan skal jeg spør om å få de igjen uten at det skal bli tatt feil?

Du kan f.e.k.s nevne det i en bisetning. Si at du har gått gjennom noen av de gamle klærne til eldstemann og kom da til å tenke på de klærne hun lånte. Spør om hun kunne være så snill å finne de fram til deg. Lykke til hvertfall:=)

"Hvis du ikke bruker de klærne jeg lånte deg lenger, tror du jeg kunne fått de tilbake" Hadde jeg sagt[;)]

Hvis du ikke snakker noe med henne, så kan du jo skrive en sms til henne..

Hei[;)] Jeg bare lurte på de klærne som du har fått låne av meg, om du er ferdig med de, kunne jeg gjerne ha tenkt meg de tilbake[:)]

Huff, ja får vel bare prøve å spør på en fin måte. Er redd det skal bli misforstått siden vi ikke har snakket sammen på en stund... [8|]

ORIGINAL: LilleLalle

ORIGINAL: Lasog

Huff, ja får vel bare prøve å spør på en fin måte. Er redd det skal bli misforstått siden vi ikke har snakket sammen på en stund... [8|]

næmmen det er jo du som har vært snill å lånt bort klær til henne...

å jeg syns du bare skal spørre rett ut ,jeg...

gir folk lillefingeren,så tar de hele hånda.. typisk det.

Ja jeg vet... Har liksom ventet på at hun skulle si selv at jeg kunne få igjen klærne men... [8|]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hvis du ikke snakker noe med henne, så kan du jo skrive en sms til henne..

Hei[;)] Jeg bare lurte på de klærne som du har fått låne av meg, om du er ferdig med de, kunne jeg gjerne ha tenkt meg de tilbake[:)]

Sign denne... [;)]

Back
Topp