Hvordan sovner babyene deres?

Flossy

Andre møte med forumet
Sovner babyene deres helt av seg selv uten noen form for byssing eller vugging? Her hos oss må vi enten bysse i søvn eller kjøre med vogna, eller så hylskriker hun. Skikkelig slitsomt...[:(](På natta slipper vi heldigvis det da!) Er redd for at hun skal bli utskjemt med det også...Bør jeg la henne skrike seg i søvn kanskje?

Her sovner hun som regel på brystet mitt eller på pappa'n sitt bryst, mens vi stryker henne på ryggen.. Å så legger vi henne i senga..[;)]
Enkelte kvelder så må vi fram med vogna og trille fram og tilbake på gulvet..

På dagtid sovner ho av sæ sjøl, men på kveldstid så må æ som regel byss ho til ho sovna på mæ... (ho bruka som regel å sutter å ikke vil sov på kveldan da) viss ikke så sovna ho me en gang æ legg mæ ilag me ho da...

prinsessa mi sovner av seg selv som regel, så og si hvis ikke hu har mageknip, da må vi bysse eller ta frem vogna, på natta sovner hun helt av seg selv uten noe som helst hjelp[:D] bare et gonattsuss på panna, og så er hun i drømmeland:)

Mia sovner mens hun spiser hun, så sliter litt med rapen etterpå... Men den kommer etterhvert.

Men det har hendt seg at vi har byssa, men gjør alt for at hun ikke skal vennes på det...

jeg legger bare mats i senga si etter siste mat så ligger han og prater med seg selv til han sovner... har han en dårlig da må jeg vogge litt på vogga.. men går som regel greit og bare legge han i senga si...

Bysses, vugges, på brystet, ved puppen....You name it

Kommer litt ann på... Noen ganger ved mat, smokk, av seg selv, trilling, bilkjøring , i bæresælan... Kommer annpå  når på døgn osv..[:)]

ORIGINAL: Ju9ta

Her sovner hun som regel på brystet mitt eller på pappa'n sitt bryst, mens vi stryker henne på ryggen.. Å så legger vi henne i senga..[;)]
Enkelte kvelder så må vi fram med vogna og trille fram og tilbake på gulvet..

sign!

Jeg ligger Isabell våken i sengen sin også sover hun i 8 timer om natten [:D] Men på dagen er hun stortsett våken dagen lang!!!!

Om dagen sovner hun mye til puppen og da raper hun litt og så legger jeg henne i vogna eller tuller henne i et teppe på sofaen. Er hun urolig og ikke vil sove hjelper det med tutt (smokk), eller å legge noe inntil kinnet hennes. Om kvelden går det stort sett greit å bare legge henne i senga så sovner hun selv [:D]

Back
Topp