Hvordan sover du?

Føler av og til at jeg ikke sover så mye :p eller våkner mye i alle fall... Jeg tror egentlig jeg sover mest på ryggen faktisk. Men hver gang jeg våkner prøver jeg å legge meg på en av sidene, for jeg får litt vondt i ryggen av det.

Jeg sover med Bbhugmeputen min, på siden med det ene beinet oppå. Er veldig veldig glad i den puten!

Sover nesten alltid på siden.. Før sov jeg på magen også. Har en sånn type ammepute som jeg har mellom beina av og til hvis jeg har veldig vondt i bekkenet. Prøver å unngå å bruke den for da våkner jeg når jeg snur meg om natta :shifty: sover mye dårlig for tida, da jeg sover veldig lett og våkner av både samboer som snorker/ligger i veien, fuglekvitring, tissetrengthet og av å snu meg.. :banghead:

Bbhugme redder nattesøvnen her. Sover nå på siden med den mellom knærne, og med den helt opp til halsen.

Jeg sliter med søvnen. Jeg sover som regel på ryggen. men dette begynner å gjøre vondt. Jeg legger meg på siden men våkner på ryggen. Vurderer å teipe fast en stor pute på ryggen så jeg ikke klarer å vri meg tilbake på ryggen i løpet av natten ;)

Sovner kun på magen enda.. 22 uker i morgen men går fint litt til:)

Det er visst lurest å sove på venstre side når man er gravid, så jeg prøver å gjøre det da...

Hørt det jeg å. Men får ikke til venstre side. Ligger bare på høyre side og våkner på ryggen. Men lurer på hva som er bedre med venstre fremfor høyre side?

Hørt det jeg å. Men får ikke til venstre side. Ligger bare på høyre side og våkner på ryggen. Men lurer på hva som er bedre med venstre fremfor høyre side?
Jeg satt å leste på det der, og er visst ei myte. Spiller ingen rolle hvilken side man ligger på, men er oftest mest behagelig å sove på samme side som baby :-) Var visst noe med at blodårer kommer i klem, men såvidt jeg skjønte stemmer det ikke helt :-)

Jeg satt å leste på det der, og er visst ei myte. Spiller ingen rolle hvilken side man ligger på, men er oftest mest behagelig å sove på samme side som baby :) Var visst noe med at blodårer kommer i klem, men såvidt jeg skjønte stemmer det ikke helt :)

Handler det ikke også om fasongen på magesekken og at det er lettere å unngå oppstøt om man ligger på venstre side? Sies ift kvalme osv at man bør ligge på venstre side for å lindre ubehag.

http://www.wimp.com/the-hidden-heal...ook.com&utm_medium=social&utm_campaign=story/

Har lest om det flere steder, men denne linken var ganske forklarende :) I gravid-appen jeg bruker er det nevnt flere ganger. Linken over forklarer hvorfor det er viktig for ikke-gravide også, mens for gravide har det med best mulig sirkulasjon til fosteret å gjøre. Om man kan stole på akkurat denne linken vet jeg ikke, og om det bare er en myte vet jeg heller ikke ;) Men noe av det virker jo faktisk sannsynlig ;)

Back
Topp