Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sover mye dårlig for tida, da jeg sover veldig lett og våkner av både samboer som snorker/ligger i veien, fuglekvitring, tissetrengthet og av å snu meg.. 
Haha samme her!Bbhugme redder nattesøvnen her. Sover nå på siden med den mellom knærne, og med den helt opp til halsen.
Det er visst lurest å sove på venstre side når man er gravid, så jeg prøver å gjøre det da...
Jeg satt å leste på det der, og er visst ei myte. Spiller ingen rolle hvilken side man ligger på, men er oftest mest behagelig å sove på samme side som babyHørt det jeg å. Men får ikke til venstre side. Ligger bare på høyre side og våkner på ryggen. Men lurer på hva som er bedre med venstre fremfor høyre side?
Jeg satt å leste på det der, og er visst ei myte. Spiller ingen rolle hvilken side man ligger på, men er oftest mest behagelig å sove på samme side som babyVar visst noe med at blodårer kommer i klem, men såvidt jeg skjønte stemmer det ikke helt
![]()
http://www.wimp.com/the-hidden-heal...ook.com&utm_medium=social&utm_campaign=story/Hørt det jeg å. Men får ikke til venstre side. Ligger bare på høyre side og våkner på ryggen. Men lurer på hva som er bedre med venstre fremfor høyre side?