Hvordan sover du?

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Jeg prøver som regel å sove på siden (sjeldent på venstre side da det er umulig å sove om mannen skal puste meg i ansiktet :-p ) Tror jeg sover mer på siden nå enn før jeg ble gravid da, bruker en ekstra dyne nå til å støtte opp mage og mellom beina.

Sover du som før du ble gravid? Hvilke triks bruker dere for å få en god natts søvn ;-)

Jeg sover mest på siden og helst på venstre. Sånn har jeg alltid sovet, men forskjellen nå er at jeg er heelt avhengig av bbhugme puta, for uten den får jeg veldig vondt i ryggen. Men med den sover jeg egentlig ganske godt for tiden :)

Sover på venstre side, men det pleier jeg å gjøre selv om jeg ikke er gravid. En dyne halvveis over meg og en mellom beina :p
Søvnen er litt opp og ned, kommer litt an på dagen. Noen ganger sover jeg veldig godt, andre sover jeg ikke i det hele tatt.

Har alltid likt best å ligge på siden. Syns begge sidene er like gode :D nå som det er så varmt så er det best med en dyne mellom knærne så lårene ikke klistrer seg sammen, og for å få litt lufting på føttene :)

Pleier å sove delvis på siden/magen.. Det har vært ubehagelig å ligge for mye over på magen ganske lenge nå, så ofte finner jeg ikke helt god liggestilling :P Men slik har det ofte vært tidligere også da; før jeg ble gravid pleide jeg å sovne ca. 5min etter jeg la meg, men med en gang det tar litt lengre tid blir jeg liggende å vri meg :P

Sover som før :)
Sover på siden med en pute under ene kneet ca :)

Sover på siden (spiller ingen rolle hvilken) med dyna mellom beina:p Har flyttet opp på sofaen sånn midlertidig, sover bedre der enn på rommet med snorkende mann og barn;)

Våkner aldri slik jeg sovner, så er nok mue styr om natta. Men sovner helt flatt på ryggen:)

Sover på siden, samme hvilken side :) Men er avhengig av bbhugme puten nå :p har den mellom beina, mellom armene og litt under magen ;) Kjenner det er mye bedre for rygg, nakke og skuldre. Og da klemmes heller ikke ømme bryster sammen :p

Jeg sover som før, på siden :) bytter side flere ganger før jeg sovner da. Eneste forskjellen er at jeg sover på en hotellpute nå, startet med det i mars-april når jeg var mye forkjølet. Så har jeg mine to vanlige puter på sidene, en på hver side, og det er så jeg slipper å dra med meg puten rundt når jeg bytter side ;)

Jeg pleier å sove på magen, men det går ikke lengre. Revolusjonerende å få bbhugme i hus, sover veldig bra med den! Mest på venstre side, men kan også sove på høyre. Bedre på venstre firdi jeg ligger på den siden av senga ;)

på høyre side med pute som bygger opp magen og venstre bein over dyna :)

må ha puten fordi jeg legger meg på magen i søvne og våkner med skikkelige magesmerter :o Gammel vane er vond å vende :P

Det er visst lurest å sove på venstre side når man er gravid, så jeg prøver å gjøre det da...

Det er visst lurest å sove på venstre side når man er gravid, så jeg prøver å gjøre det da...

Det jeg prøver litt på også.... Før sov jeg alltid på ryggen og finner det enklest. Skulle ønske jeg også sov på siden fra starten av :-p

Sovner på høyre side (alltid gjort), men våkner stort sett på ryggen. Hvis jeg våkner på siden, sover alltid høyrearmen. Skikkelig ubehagelig, og det går ikke over før jeg står opp og tusler rundt en god stund.

Klarer fortsatt ligge på magen å sove, hvertfall sovne, er så deilig!
Litt verre med krølle seg sammen på siden i fosterstilling, det sier magen nei til :p
Uke 21

Hadde veldig lust å si jeg bare ikke sover lenger for det er slik det føles! xD

Men jeg ligger som regel halveis på siden og halveis på magen. Normalt såver jeg på magen og kan forsåvidt gjør det enda, men kan av og til bli litt ubehagelig. Våkner om jeg har havnet på ryggen iløpet av natta. :-(

Det er bare en myte, man sover best på den siden barnet ligger. Og om kroppen syntes det er ubehagelig, snur man seg automatisk :-)

Jeg foretrekker å sove på magen, men det er jo umulig nå :-P Ligger ekstremt urolig, snur meg fra side til side, og drar bbhugme puta med meg :-) Klarer ikke sove uten den puta!

Back
Topp