Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pass på å roe ned en time før legging! Min blir også fort overtrøtt og crazy, så jeg prøver å ikke overstimulere henne når jeg ser hun er trøtt! Jeg har måttet si nei til en del sosiale greier pga dette nå er hun 5 mnd og blitt mye mye bedre! Jeg har nå gikk henne to ganger grøt for dagen.. Bare små porsjoner, men en til lunsj og en til middag. Nå kan hun sove opptil 7 timer i strekk på natta!! Men som sagt, roe ned... Noen babyer blir fort overstimulert!Vi sliter en del med søvn. Hele dagen går liksom med til å få henne til å sove. Vi har faste leggerutiner om kvelden som vi har hatt siden hun var 2 mnd. Hun bruker alt fra 30 min til 1,5 time på å sovne om kvelden. Men hun er i godt humør - litt for godt, he he. Jeg mistenker at hun er overtrøtt. Natta har mange oppvåkninger, ved noen av dem roes hun med kos og smokk, men hun trenger pupp 2-3 ganger per natt.
Hun virker trøtt igjen raskt etter vi står opp så jeg tror ikke duppene er lange nok (aldri mer enn 40 min) og jeg bruker lang tid på å få henne til å sovne. Så problemet mitt er todelt: hvordan forlenge duppene og hvordan unngå at hun blir så overtrøtt og crazy?
Nei...Er det bare vi som fremdeles sliter masse med søvn?