hvordan sover deres babyer om natten?

Jeg ammer henne siste gang for kvelden i 19-tiden og legger henne over i sin seng mellom 19.30 og 20. Da sovner hun med en gang og vi hører ikke en lyd fra henne.
Før pleide hun å sove til 2-3 før hun våknet og så til 6-7, men nå har hun begynt å våkne rundt midnatt og så i 4-5 tiden igjen...:(
Gir henne litt tillegg på ettermiddag/kveld og har økt mengden litt, men ser ikke ut til at hun sover lengre den første soveøkten av den grunn.
Hun er 3,5 mnd så håper det snur litt når vi begynner med fast føde!

Stort sett fra 23 til 6.30 :)

Sover fra 22 til 11. Mating klokken 8

Legges ca 18.30/19, og våkner førtielleve ganger før det er morgen :p

Legges ca 18.30/19, og våkner førtielleve ganger før det er morgen :p
Haha, godt å høre at jeg ikje er alene om å ha det sånn! Min spiser mye og ofte på natta... Gjerne oftere enn annenhver time mellom 23-08...

Hun sover fra senest 20.00 til ca 07.30, da drar pappaen på jobb og da skal hvertfall ikke hu sove mer :P Hu våkner for mat 2-3 ganger før klokka blir 07.30. Nå den siste tiden har det vært mye oftere, så ofte som hver time, men mistenker at det har mer med utviklingspranget og gjøre, håper hvertfall ikke det blir den nye vanen :P

Sover fra klokken 2000 til 0800, med en liten amming i 0600-tiden :) Men det er etter han begynte å få grøt, før det våkna han annenhver time minst, så er veldig god forbedring :D

Vi er mater mange ganger i løpet av natta. Er noen få ganger vi ahr våknet kun 2-3 ganger etter vi har lagt oss, som regel er srt mye oftere :)

Legger han rundt 20 tiden. Så er det mating rundt 23 tiden, sover 2-3 timer til og etter det kommer han over i vår seng;) Har ingen anelse om hvor mange ganger han spiser etter det, men det er sikkert 2-3 ganger før det er morgen i 6-7 tiden. Så dere som mater mye er ikke alene! ;)

Gir grøt i 6 tiden og litt pupp i 7 tiden på kvelden. Legger seg mellom 7 og 8sover til ca 3.30 og 4.30 får pupp då. Hvis hun våkner 3. 30 våkner hun rett før 6 og får mer pupp eller våkner hun rett rundt 7 og da står vi opp. Kom seg etter vi startet me grøt og kom oss opp i et helt måltid før vi startet opp med grøt så gikk det 2- 3 timer mellom måltidene.

Back
Topp