hvordan sover deres babyer om natten?

xheda

Betatt av forumet
den siste uken har jeg lagt mini mellom 8-9 og han sover da til 5-6 for å spise litt og sover videre til 8 da vi står opp og de eldste barna skal i barnehagen. egentlig ganske fornøyd men sove rutinen til mini, håper bare den varer :)
 
Fra ca 7-8 til 5-6 om morningen, da vil hun ha pupp å sover som oftest videre til 7-8. Men i dag var det opp å hoppe kl. 6:wtf::)
 
Legger seg ca. 23, og sover til ca. 7 :)
 
Har de siste dagens lagt henne 20.00. Sover da sammenhengende til 10.00 neste morgen :) hu har sovet så mange timer natta igjennom de siste ukene etter kolikken forsvant :) tidligere la jeg henne 24 og da sov hun til 12-13. Blei grinete om jeg vekte hu kl 8
 
Legger mini 22-23 bruker alt fra 5-30
Min på å få han til å sovne. Da våkner han ca 07-07:30
Da er han sulten og somregel lys våken. Han sover også veldig urolig fortiden! Så må opp mange ganger å trøste, gi smokk osv. En stk trøtt mamma! Å en stk papp som aldri avlaster. Selv om han har helg eller langfri..
 
Legger han rundt kl åtte, ammes mellom 3 og 5 (om han ikke våkner selv vekker jeg ham pga spreng), og sover 3-4 timer til før han spiser igjen.
 
Legger seg 19.30-20 og er våken for mat 1-2 ganger før hsn står opp 6.30-7
 
Legger han kl.21, sover da til 5-6-tiden. Får mat og sover et par timer til før det blir morgen:)
 
Legger henne mellom 19.00-20.30. Så våkner hun mellom 23-01 og mellom 04-05 for å spise. Og sover videre til 07-07.30 :)
 
Sovnet mellom 21-23 sover 3-4 timer, måltid etter det. Etter det er det varierende. Kan sove 3-4, andre ganger 2 timer og da gjerne frem til kvelden igjen. Han kan sove 3-4 timer midt på dagen også. Kommer ann på om han har vært lenge våken før den tid :p
 
Sovner mellom 21-23 og våkner alt mellom 07.30-09.00
 
Legger henne mellom 23.00 og midnatt og da sover hun til mellom 08.30 -09.30 sammenhengende. Da spiser hun og sover to til fire timer til før hun vil opp. Jobber med å flytte frem leggingen slik at hun synes det er ok å stå opp tidligere, men det tar litt tid. Men vi har kommet et stykke for i starten hadde hun samme rytme som i magen og da tok hun ikke natt før nærmere tre - halv fire.
 
Så mange som har babyer som sover hele natten. Vi ammer fremdeles om natten. Boen ganger 2-3 ganger og andre 5-6 ganger

Vi også :) Mini har aldri sovet mer enn 5 timer sånn ca fra 21/22-02/03, også ammer vi 04/05, 06, 07 og 08 ... Tror jeg må være litt flinkere til å få han til å spise mer når han våkner første gang. Alt skjer mer eller mindre i søvne, så han sovner igjen etter 5 min spising..tar bare bort verste sprengen
 
Så mange som har babyer som sover hele natten. Vi ammer fremdeles om natten. Boen ganger 2-3 ganger og andre 5-6 ganger

Tenkte det samme.

Jeg legger henne kl.21. Da sover hun kun 1 times tid før hun vil ha mer pupp/kos. Hun sovner igjen og da kan hun sove 3-4 timer. Men vi ammer stort sett rundt 23, 02, 05, 07 og står opp mellom 8 og 9.
Og jeg som trodde mi var så "flink" og sove om natta :D
 
Tenkte det samme.

Jeg legger henne kl.21. Da sover hun kun 1 times tid før hun vil ha mer pupp/kos. Hun sovner igjen og da kan hun sove 3-4 timer. Men vi ammer stort sett rundt 23, 02, 05, 07 og står opp mellom 8 og 9.
Og jeg som trodde mi var så "flink" og sove om natta :D

Synes og mini er flink å sove gjennom natta:D han våkner jo ikke skikkelig sovner raskt etter han har spist det han vil ha:) plager meg ikke å gi han når vi ikke er våken i flere timer;)

Er jo veldig normalt at babyen spiser ofte gjennom natta også:):)
 
Tenkte det samme.

Jeg legger henne kl.21. Da sover hun kun 1 times tid før hun vil ha mer pupp/kos. Hun sovner igjen og da kan hun sove 3-4 timer. Men vi ammer stort sett rundt 23, 02, 05, 07 og står opp mellom 8 og 9.
Og jeg som trodde mi var så "flink" og sove om natta :D
Haha! Trodde også vi var så flinke xD
 
Back
Topp