Hvordan sover dere?

indigo85

Elsker forumet
Her får jeg ikke til å sove når lille gutt sover på dagen er så mye annet som må gjøres. Legger meg heller ikke når han legger seg for da får jeg endelig litt alenetid og da syntes jeg det er deilig å sitte litt oppe.

Hvordan er det hos dere?

Har det samme som du ca.
men fram til for nåken daga sida så sov ikkje snuppa i heile tatt på dagtid...
Men no gjer eg husarbeid når ho sover, og ho legger seg i hal åtte tida. Og da er det
aleinetid for mor og far [8D]

Prøver å få til en lur sammen med lillegutt når han sover den første luren sin for dagen.
Avhenger litt på hvordan natten har vært. Han spiser alt fra 2-4 ganger om natten, så det hender seg jeg er ganske sliten.

Som deg. Han legger seg hall 7 - 7, og skal ha mat ca 2 ganger på natta. Vi legger oss alltid tidlig, så får likevel noen timer[:)]
En sjelden gang tar jeg en pitteliten powernap på dagen, men den blir aldri lang...

Hviler meg avogtil når han sover, men når sambo er hjemme prøver vi å utnytte duppene hans på dagen til å snekre på huset [:)]

Nå i det siste har jeg slappet av en gang mens han sover på dag tid men det er pga mye vondt i hodet og nakken, ellers for jeg ikke sove på dagtid

Sover aldri på dagtid når hun sover....
Er som regel oppe kun en gang iløpet av natta...

Hender jeg dupper av mens vi ammer. Ellers legger jeg meg når jeg vil, ikke når han legger seg[;)]

Da jeg var syk så sov vi masse jeg og snuppa.Da duppa vi sammen i senga og det var kjempegodt å kan ha en bebi som faktisk ville sove masse[:D]Men når hun dupper på dagen nå så trener jeg,gjør husarbeid,spiser og ser på tv/data.Legger meg aldri når hun legger seg for det er kl 19[8D]Men ammer 0-2 ganger om natta så jeg føler meg stort sett uthvilt[:)]

På hverdagene når jeg er tidlig oppe for å kjøre skolebarn, så prøver jeg å ta en lur sammen med lillegutt ved første soving. Han sover mye bedre og lenger når jeg ligger ved siden av han, og blir derfor en blidere mer fornøyd unge. Jeg ammer fortsatt mye på natten, så vi har det mye bedre om jeg kan sove litt på formiddagen[;)] Desverre ikke alltid vi får det til, men da merkes det på oss begge.

Ellers så sovner han tidligere og tidligere på kvelden nå og det er veldig deilig å få litt alenetid, og jeg har enda ikke kommet inn i tidligere søvnrytme siden han var våken til halv to på natta, så blir seine kvelder på meg. Om jeg ikke sover på dagen, så er jeg stuptrøtt på kvelden og kan sovne ved tolvtiden. Jeg "våkner" liksom igjen ved nitiden etter at han har sovna[&:]

sover ikke når snuppa sover..ho sover 45 min på kvar lur uten om når vi går tur..so når ho dupper så gjør eg husarbeid, baker etc...legger seg hal 8 om kvelden og spiser ett måltid i 2 tida på natta og ett i 6 -7 tida ..så skal ikke klage på søvn her [:)] min gode mann står alltid opp me storejenta enten d e kvardag eller helg [:)]han mener det e bare rett sida eg e våken en gang på natta...

Jeg sover ikke i det heletatt på dagtid når snuppa sover, for hun sover så lite hver gang hun sover. Står opp i 08 tiden når snuppa våkner og legger meg i 24 tiden. Snuppa legger seg i 20 tiden...

Back
Topp