Hvordan sover dere?

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Sånn rent logistikkmessig.

Sover du og pappaen i samme seng? Hvor sover babyen?

Her sover lille med nesa inn i puppen. Selv om vi har bedside crib vil han ikke ligge der, det blir for langt unna puppen. :confused: de første to ukene sov pappaen i samme seng som oss, men det er ganske trangt. Den siste uken har han sovet sammen med storesøster fordi hun har vært syk. Og jeg må innrømme at det har vært deilig å ha hele senga for oss selv. Så kan vi flytte oss rundt som vi vil. :P

Tenker også nå når han skal begynne på jobb igjen at han bør få sove uforstyrret så han er opplagt til både jobb, å ta seg av storesøster og lillebror, samt jobbe overtid på ettermiddag/kveldstid (jeg er enda i dårlig form og orker veldig lite).

Så, hvordan sover dere voksne?

Her sover jeg og pappan i dobbeltsenga sammen med lillemor i spinkelsenga ved siden av:) hender lillemor sover litt i senga sammen med oss en times tid på morningen:)

Sover sammen med pappaen! Prøver å sitte å amme om natta og legge han tilbake i vugga, men noen ganger sovner vi av liggende. Storebror kommer alltid inn om morgenen og legger seg for å kose med oss en halvtime/time før vi står opp :-)

Her sover vi i samme seng og lille som oftest i sprinkelsenga helt inntil vår seng. Ammer sittende i senga, men ingen fare for at mannen våkner... Han sover igjennom det meste :p

Her ligger vi alle tre i dobbelsenga i helgene. I hverdagen varierer det om vi ligger der alle tre eller om mannen ligger på gjesterommet :p prøver å legge henne i sprinkelsengen ved siden av dobbelsengen, men hun sover så dårlig der :(

Pappaen sover for det meste på gjesterommet. Lillesøster sover første økt i vugga, så ligger hun i senga mi gjerne to måltid og resten av natta i vugga( ikke bevist, det har bare blitt slik). På morgenen kommer storebrødere å kos med oss:-)

Her ligger vi alle tre i dobbelsenga i helgene. I hverdagen varierer det om vi ligger der alle tre eller om mannen ligger på gjesterommet :p prøver å legge henne i sprinkelsengen ved siden av dobbelsengen, men hun sover så dårlig der :(
Lillebror våkner igjen om jeg prøver å flytte han over i sin seng, og da vil han ha mere pupp igjen. Så jeg lirker heller ut puppen og flytter meg litt bort fra han etter amming. :P

Pappaen sover for det meste på gjesterommet. Lillesøster sover første økt i vugga, så ligger hun i senga mi gjerne to måltid og resten av natta i vugga( ikke bevist, det har bare blitt slik). På morgenen kommer storebrødere å kos med oss:-)
Koselig når storesøsken kommer inn på morran. :)
Vi prøver med pappaen på gjesterommet i natt tenker jeg. Han er iallfall veldig fornøyd med å få sove uforstyrret. :P Men må innrømme at dersom lillebror vil spise hver time natten gjennom og sutrer/kaver imellom måltidene så jeg ikke får sovet noe blir jeg rimelig kokko...da kan det hende pappan må vekkes og trå til likevel. :confused:

Koselig når storesøsken kommer inn på morran. :)
Vi prøver med pappaen på gjesterommet i natt tenker jeg. Han er iallfall veldig fornøyd med å få sove uforstyrret. :P Men må innrømme at dersom lillebror vil spise hver time natten gjennom og sutrer/kaver imellom måltidene så jeg ikke får sovet noe blir jeg rimelig kokko...da kan det hende pappan må vekkes og trå til likevel. :confused:
Håper dere får en god natt!

Jeg og sambo sover i samme seng og vi har bredside crib til lille. Har 180 seng så er god plass selv om jeg for eks. ammer i senga om natta :) lille sover som oftest i senga si eller i vogna (når det er det eneste som fungerer) jeg får rett å slett ikke sove med lille ved siden eller oppå meg :/ blir så redd for legge meg på han :/

Jeg og pappaen sover sammen i dobbeltsenga vår med mini i krybba ved siden av :) han våkner som regel en gang mellom kl 2-4 for mat, da ammer jeg han i stua. Det er fordi mini av en eller annen grunn sovner tungt rett etterpå da (han gjorde ikke alltid det ved amming sittende i senga). Jeg legger mini tilbake i krybba, så sover han 2-3 timer til før han vil ha mat igjen. Da ammer jeg han liggende i senga, raper han og sover videre :) mannen drar på jobb i den tiden så vi har senga alene mini og jeg :)

Sover sammen med kjære❤️ lillegull sover i senga si, men kommer ofte oppi til meg på morgenkvisten for å sove litt sammen:-)❤️

Sover med pappaen og lille sover i senga ved siden av vår, men noen ganger sammen med oss når hun er litt urolig og ikke vil sove i sin seng. Også kommer storebror alltid inn til oss i løpet av morgen for kos. :) Det går helt fint da vi har 180 seng.

Mannen snorker seg gjennom natta i samme seng, lillemor blir lagt i sin seng fra hun legger seg mellom kl 22 og 23 som regel og sover der frem til 3-4 tiden. Etter det havner hun som regel i senga vår for da er jeg helt kake.. Men håper på å få lagt henne tilbake i senga si etterhvert - evt om hun begynner å sove natta gjennom etterhvert - vi får se :p

Skjønner det bare er hos oss at babyen er så urolig på natta at pappaen må evakuere for å få nok søvn til å klare seg på jobb og ta vare på hus og barn hele ettermiddagen. :P

Skjønner det bare er hos oss at babyen er så urolig på natta at pappaen må evakuere for å få nok søvn til å klare seg på jobb og ta vare på hus og barn hele ettermiddagen. :P

Nå er vi så heldig at lille sover hele natta uten noe mer (alt fra 22-24 til 6-8), men forstår jo at den som skal på jobb trenger søvn og ro hvis lille er oppe mange ganger iløpet av natta. Hadde sikkert gjort det samme selv om behovet hadde vært det:-)

Vesla og jeg har hatt dobbeltsenga alene ett par uker nå, fordi pappaen har ligget inne hos storebrødrene (for å gjøre overgangen fra to til tre litt lettere). Men nå ligger pappaen også i dobbeltsenga og vesla bytter på å sove ved siden av meg og i kurven sin. Prøver å amme sittende på natta for å legge henne tilbake i senga si, men det er SÅ lett å legge seg i senga og gi henne mat... Og da blir vi liggende!

Her har vi bedside crib ved siden av sengen og pappaen sover inntil den akkurat nå siden jeg fortsatt sliter med å komme meg ut av sengen pga bekken og mange sting. Han løfter mini over til meg når hun begynner å klynke og tilbake igjen når jeg ber han om jeg ikke bærer henne bort selv. I mellomtiden sover han. I helgene så er det han som tar bleiebytte om natten, men skal han på jobb prøver jeg å ta meste av jobben selv.

Back
Topp