Hvordan sover dere?

I natt har søvnen vært dårlig, pga storm og unger som har stått opp noen ganger :( Blir nok å drikke over kaffi kvota i dag også

☆★ Sendt fra app'en ☆★

i natt er første natt uten sovemed. og jeg har sovet gjennom natten. var oppe i 6 tiden for å tisse, og sov igjen til klokka var nesten 9 :) herlig :D
tok litt tid før jeg sovnet, men etter at sambo lå og strøk meg rolig på ryggen, roet jeg meg ned, og har visst sovet som en sten :)

Sover ganske dårlig, er oppe flere ganger for å gå på do..Ligger liksom litt sånn og halvsover hele natten..Aldri uthvilt når jeg våkner føler jeg..

Jeg sover godt jeg, men lillemor holder på å få 2 nye tenner :-/ Litt mange oppvåkninger i løpet av natta, men legger meg tidlig - så får nok søvn :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sover i ti tiden normalt og sover til 05:00-05:30, da er det opp på do, så sover jeg til 07:00 ca :) I starten var jeg oppe på do to ganger iløpet av natta

Jeg har sovet som et barn hele tiden jeg. Men nå har jeg begynt å våkne rundt 5 for å gå på do.

Legger meg mellom 21-23, oppe ca 4, på do og gir vesla smokken og sover igjen til 7-9 :)

Back
Topp