Hvordan sover dere om natten?

Nyttårslykke

Gift med forumet
Jeg har egentlig til nå sovet ganske godt på nettene (bortsett fra på morran når jeg er såååå tissatrengt), men nå begynner jeg å slite både med å ligge og sitte i sofaen...

Håper virkelig ikke det er begynnelsen på bekkenløsning (kan man få det så seint, eller er det sånn at det får man helst i begynnelsen?), eller ryggproblemer..

Om natten nå så ligger jeg med ei hodepute bak ryggen, ei under magen foran og ei mellom beina [:D] Skikkelig prinsesse på erten [:D]

Nja, er ikke alle netter som er like gode. Jeg synes det er noe skit å ikke kunne ligge på magen, og alltid må ligge med beina samlet for ikke å våkne med låst rygg[:'(]

Har dessuten en del fryktelig livaktige mareritt[:-]

ORIGINAL: Gæmmis

Nja, er ikke alle netter som er like gode. Jeg synes det er noe skit å ikke kunne ligge på magen, og alltid må ligge med beina samlet for ikke å våkne med låst rygg[:'(]

ÅH!! Den kjenner jeg til!!! Jeg drømmer helt SYKT for tiden!!! Å det er så virkelig!!

Jeg sover dårlig[&:] Snurrer hele natten, så å si... Vondt uansett stilling[:(]

Her varierer det veldig. Do-besøkene har heldigvis roet seg litt de siste nettene, er nå max 2 ganger på do gjennom natta og DET er lite.
Ellers så har jeg begynt å kjenne rygg- og bekkenvondtene på natta også. Så de dagene jeg har vært i mye aktivitet eller sittet lenge på trestoler, sliter jeg med å sove p.g.a vond rygg.
Men de nettene jeg sover godt, ja da sover jeg virkelig godt også[:D]

Sover utrolig dårlig om natten, må alltid på do og har de merkeligste drømmene! Har også en tendens til å bli utrolig kvalm om natten, skjønner det ikke, er helt fin om dagen men om natten er jeg innimellom sikkelig "sjøsyk"!
Men kan heldigvis sove på magen med dynen dyttet litt inn under ennå!!! Klarer ikke sove på annen måte så gruer meg til magen blir stor[&:]

Sover utrolig godt..heldigvis!! Men når jeg våkner om morgenen er jeg så tissatrengt at bare et lite nys er nok til at det går galt[8D] Heldigvis kort veg til toalett:=)

ORIGINAL: Nyttårslykke

ORIGINAL: Gæmmis

ÅH!! Den kjenner jeg til!!! Jeg drømmer helt SYKT for tiden!!! Å det er så virkelig!!

Ikke sant!

I helg drømte jeg at fordi jeg er sykemeldt fra jobb, skulle jeg i stedet jobbe med å infiltrere narkomiljøet i kommunen jeg jobber i. Ble utplassert til å bo hos den største heroindealeren i byen, observere hvem som kom og gikk, hva de tok mest av, priser osv.

På et tidspunkt kom en sleezy søramerikansk dude ut av et rom, med en hvit frakke full av blod, og ropte "Så blir det KYLLING til middag i kveld! Hahahahahaha!"!

Var temmelig svett da jeg våknet gitt...

jeg våkner og føler meg skikkelig uuthvilt...  jeg våkner mye på natta, selv om tissingen har roet seg. våkner ofte med mageknip også. jeg må sovne med pute mellom bena,og har store problemer med å snu meg før jeg sovner, har det vondt da, men tror ikke det er smerter jeg våkner av.. 

Sover som en stein jeg altså, sover på magen enda og. [:D] Ikke plaget av bekkenet, men kjente i dag at jeg blir fort kjei i korsryggen og framover mot lysken.[&:] Går og legger meg nå!

Jeg sover godt i perioder..
I natt har jeg til og med ikke voknet av at mannen min har snudd seg i sengen en gang..
Og jeg har det slik som du sier,om morgenen er jeg ekstremt tisse trengt...

våkner hver gang jeg snur meg, for da gjør det vondt. må reise meg fra siden og rulle rundt med samlede ben.... [&:] hadde ikke noe problemer med bekkenet i sist svangerskap, men er redd for at det er det som sniker seg på nå. skal ta det opp på kontrollen på torsdag. heldigvis er det ikke noe problem så lenge jeg ligger helt i ro, så det går an å sovne [:)]

kommer an på, hver natt er forskjellig.
noen ganger må jeg ofte på do, mens andre ganger våkner jeg om natten for å finne en mer behagelig stilling å sove i. [>:]

Back
Topp