Hvordan sover babyen deres?

Jeg bruker også bilstolen på en trille med adapter på butikken eller når vi skal ut på småturer da jeg synes bilstolen er tung å bære:p Babyen sover stortsett godt oppi der etter en liten kjøretur så tenker at det ikke er farlig så lenge hun virker fornøyd. De skal vel gjerne ikke sitte for lenge i bilstolen, men mener jeg har hørt at det ikke er så farlig lenger da bilstolene er blitt mye bedre med årene. Vi hadde med vesla på biltur i 3-4 timer i allefall og hun sov søtt så og si hele veien.Vi tok noen pauser underveis for sikkerhetsskyld.

Haha, uff kjenner til det med at bilstolen er tung. Slet virkelig her om dagen da jeg skulle bære han i bilstolen fra hjem til bilen :banghead: så ser jeg ei annen mor med en større unge bære den som om det er luft. Følte meg svak. Haha.

Jo, jeg har hatt min mor på overnatting, hun har avlastet meg litt så jeg kunne få gjort andre ting. Men nå skal hun hjem igjen. Kjenner jeg gruer meg.

Haha, uff kjenner til det med at bilstolen er tung. Slet virkelig her om dagen da jeg skulle bære han i bilstolen fra hjem til bilen :banghead: så ser jeg ei annen mor med en større unge bære den som om det er luft. Følte meg svak. Haha.

Jo, jeg har hatt min mor på overnatting, hun har avlastet meg litt så jeg kunne få gjort andre ting. Men nå skal hun hjem igjen. Kjenner jeg gruer meg.

Føler jeg får feil vinkel så det et vanskelig bære stolen på en behagelig måte, så jeg bruker tralla med bilstolen på selv om jeg bare skal ja henne fra huset til bilen (ikke veldig langt altså):hilarious: Samboer jobba vel 1-2 uker før han nå har tatt halvannen uke ferie så jeg er ikke aleine hjemme lenger :p godt å være to om det, men jeg føler meg tryggere og tryggere så det går veldig fint være aleine. Det værste nå er at jeg føler meg så fanga inne, synes fortsatt det er skummelt ta med baby ut på ting, men det kommer seg det også ;)

Føler jeg får feil vinkel så det et vanskelig bære stolen på en behagelig måte, så jeg bruker tralla med bilstolen på selv om jeg bare skal ja henne fra huset til bilen (ikke veldig langt altså):hilarious: Samboer jobba vel 1-2 uker før han nå har tatt halvannen uke ferie så jeg er ikke aleine hjemme lenger :p godt å være to om det, men jeg føler meg tryggere og tryggere så det går veldig fint være aleine. Det værste nå er at jeg føler meg så fanga inne, synes fortsatt det er skummelt ta med baby ut på ting, men det kommer seg det også ;)

Ja, jeg gjør det samme nå etter at jeg fikk blåmerke på armen av å bære bilstolen. Bruker vognen med bilstolen i til garasjen som ligger 1 minutt unna :joyful:

Mannen min skal muligens få tatt litt ferie han også. Er ikke helt trygg på å være alene med han selv om jeg har vært det flere ganger. Og ja, føler meg også innestengt. Tørr ikke å dra noen steder alene med han heller. Vil prøve å trille for å besøke jobben, har ikke vært der siden februar, har vært sykmeldt nesten hele svangerskapet. Savner jobb!!!:shy: Men som du sier det kommer seg (håper jeg)

Nå vet jeg ikke hvordan dere bærer bilstolen, men etter jeg begynte å bruke denne måten istedenfor å bare bære den i håndtaket synes jeg det er lekende lett! [emoji2] https://www.tv2.no/v/1210999/

Jeg har ikke helt skjønt det med skjult. Hvordan finner jeg det og hvordan kan jeg bli med der? Føler kanskje jeg ikke har nok innlegg for å bli med.
Gjør som Repunzel skrev[emoji4] er litt mer aktivitet på skjult enn åpent nå synes jeg

Ja, ganske lite aktivitet her. Føler jeg er den eneste som spør om ting. Haha
Haha ja, nå er jo de aller fleste veldig opptatt med babyene sine, tar seg nok opp igjen med aktivitet etterhvert[emoji4]

Back
Topp