Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du har 6 dunker. Føler det er mye men samtidig er det vanskelig å dele inn tøyet fornuftig.
Tåler den nederste dunken vekta eller bøyer den seg?Vis vedlegget 8790
60 grader
40 grader
Ull/finvask
Sorterar ikkje meir enn det. Vinterstid (og vår/haust) er det sånn, sommarstid blir mykje av ulla bytta ut med kvit 40/60-vask. Alle dei kvite tightsene til jentungen...
Jeg har to dunker på badet og. En til alles tøy og en til tiril sitt som må vsskes på 60 - skiller det ut siden jeg vasker hennes kluter og håndklær med skyllemiddel.Egentlig så har vi et system der 60 gradersvask går i skittentøysdunken på badet, andre klær hiver vi i skittentøyskurvene på soverommene våre. De blir sortert når jeg vasker. Har to små dunker til på badet, der går ulltøy og minis klær. Enkelt når jeg står ved stellebordet og bare kaste de i de små dunkene. Dessverre er ikke de andre beboerene så flinke så jeg må alltid sortere den store dunken som det skal være 60 vask i uansett.![]()
Jeg har to dunker på badet og. En til alles tøy og en til tiril sitt som må vsskes på 60 - skiller det ut siden jeg vasker hennes kluter og håndklær med skyllemiddel.
På vaskerommet sorterer jeg det som ligger i felles-dunken.
Det holder jeg med deg i. Her kler gutta på seg i stua, jeg på soverommet og tiril på badetHar ikke vaskerom vi. kun badet.Har jo en fjortis og en sløv mann så derfor fant jeg ut at det var bedre med skittetøysdunk på soverommene istedet for at klærne fløt overalt.
![]()
Her å ;-)På den enkle måten
En kurv under sjakta fra badet og sorterer når jeg skal sette på ei maskin med klærgreit og enkelt nok formeg
![]()
Hva slags dunker har du?Jeg har hvitt, sort, mørkt, lyst, håndkler osv, lyst ull, mørkt ull og rødt/rosa/oransje..
❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00
Vi holder på å pusse opp å og vi får vaskerom rett under bad og skal ha sjakt! Gleder megPå den enkle måten
En kurv under sjakta fra badet og sorterer når jeg skal sette på ei maskin med klærgreit og enkelt nok fpr meg
![]()
Vi har to sånne skap: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39894635/
Så der har vi mørk 60, lys 60, mørk 40 og lys 40, så har vi en egen til ull