Hvordan sofa har du?

*Riri*

April 2013's babymage
Ja, hvordan sofa har du?
Nysgjerrig på hvordan dere har det hjemme jeg:D Sleng gjerne med et bilde!

Å ja, hvis du lurte så har jeg nettopp rydda:P Nå kan jeg nyte det frem til sambo og sønn kommer hjem igjen:P
ImageUploadedByBV Forum1362418921.368300.jpg

Sånn ser min sofa ut :) De bordene er noen vi kjøpte for morroskyld fordi de kostet 19 (!!) kr på Ikea. Jeg har et annet bord på lager, må bare få somlet meg til å hente det..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    204,6 KB · Visninger: 33
vi har en stygg gammel skinnsofa... vi skal ha noe i likhet av det dere har RIRI :) men vi skal vente til unger har blitt litt eldre :) greit med skinn når det kan bli søl og gulp og diverse :)

Jeg orker ikke ta bilde så jeg googler :p
Vi har denne, friday u-sofa fra bohus med en pall/puff som hører til.
Friday+u-sofa+Bohus.jpg

Jeg orker ikke ta bilde så jeg googler :p
Vi har denne, friday u-sofa fra bohus med en pall/puff som hører til.
Friday+u-sofa+Bohus.jpg
samme som vi har!!:D men den ser jaggu faen ikke sånn ut lengre for å si det pent!!:P

samme som vi har!!:D men den ser jaggu faen ikke sånn ut lengre for å si det pent!!:p
Hvis vi banker til putene og ordner ser den bra ut igjen. Men akkurat på enden av sitte putene i hjørnene føler jeg vi har sittet mye :p

Jeg har en Ektorp 3-seter fra Ikea.

ektorp--seter-sofa__0142343_PE302253_S4.jpg
Den er deilig å myk, men blir fryktelig for skitten, noe som kan være bittelitt irriterende. :p

vi har en stygg gammel skinnsofa... vi skal ha noe i likhet av det dere har RIRI :) men vi skal vente til unger har blitt litt eldre :) greit med skinn når det kan bli søl og gulp og diverse :)
Du sier noe der. Skinn er nok det lureste med små barn som griser. Vi kjøpte den før jeg ble gravid, så får nok bare bruke den vi har, selvom jeg angrer veeldig på kjøpet:(

Her er vår sofa og vår Sofia:)

Vedlegg

• 1362423465724.jpg
    1362423465724.jpg
    66,4 KB · Visninger: 32
Har en litt gammel sort skinn sofa. Planen er å bytte når baby tiden er over. Gidder ikke kjøpe ny nå, sist druknet sofan i melk og gulp ;)

Har denne, men i mørk brun, og litt annen løsning (man kunne sette sammen delene selv). 0230904_kalmar3setersuttonsort-1.jpg

Denne har vi og i grå:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

ganske lik din *Riri*, bare vi har grå :)

Her er sofaen min :) og ja, jeg har ikke ryddet :/ så ser ikke såfint ut akkurat
ImageUploadedByBV Forum1362424660.511958.jpg

ImageUploadedByBV Forum1362424659.058243.jpg

Denne har vi:-) (orket ikke "puffe" opp putene akkurat nå)
Veldig lei hele greia, men har ikke råd til ny enda

Bohus setup i brun 3 + 2,5. Så gammal det finnes ikke bilder på sidene til bohus ser det ut som :(

Ønsker meg en Boston sofa i antrasitt
1362424779581.jpg

Back
Topp