Hvordan skjule?

Reidun

Gift med forumet
Skal ut med 2 vennepar i morgen kveld, overnatte på hotell og julebord!! hvordan skjule at jeg er gravid da? de vil jo merke noe når jeg pluuutselig ukke røyker lengre eller drikke?! :anyone

Si du er på en antibiotikakur, og ikke kan drikke? Ang røykingen kan du si at noen (f.eks samboeren/mannen/kollegaen din eller lignende) har veddet på at du ikke klarer å slutte å røyke, så da skal du vise dem at det klarer du helt fint?

Kos deg i helgen :)

Tror jeg bare hadde sagt det hvis de spurte. I og med at dere reiser på hotelltur med de så vil jeg tro dere er gode venner. Kan heller være en støtte dersom det går galt:) Men sannsynligheten for at det går bra er veldig stor:)

Kjøp deg alkoholfritt vin og ta bort merke. og bestill deg alkoholfri vin eller øl ute. uten at ser eller merker det. ;)

Når det gjelder røyking kan du bli med på færre lufteturer ut fordi du må på do, kjøpe deg noe i baren etc. Du kan jo evnt være med ut, tenne røyken og late som du røyker. Ingen som faktisk følger med på om man trekker ned eller ikke.
Ang drikke så kan du jo bytte ut etikettene om du har med selv eller bestille drinker uten alkohol i baren og håpe at ingen vil smake ;-)
Skal selv på julebord i helga med to overnattinger og greier, kan bli spennende...

Back
Topp