Hvordan skjule magen??

ALN89

Forumet er livet
Tok en titt i speilet i dag og jeg ser jo så forbanna oppblåst ut!! Når foreldre i bhg får vite at jeg er 50% sykemeldt er jeg sikker på at de kommer til å tenke seg frem til at jeg er gravid.. Paranoid.no

Og svigermor er hjemme med ungen nå og jeg krysser fingrene for at hun ikke ser det når jeg går inn døra :p haha!

Problemet er at jeg jobber i bhg og må kle meg etter vær :p selv når jeg går i svær ullgenser har sjefen sagt at hun ser det på meg... :p

Samme tenker jeg og er bare 5 uker jeg også.
Må kjøpe noen store gensere tror jeg. Jobber også i bhg.

Jeg bruker mammabukser og syntes at magen blir holdt litt inn. Og flere lag!! :)

Kjole i barnehage? :p skal grave litt frem i skapet :) evt ta meg en tur i mammaavd :p brukte bare en gravidbukse sist :p

Jeg eier ingen bukser, bruker kun kjoler og skjørt - og har jobbet 2,5 år i barnehage. Funker supert det! :) Jeg synes det er mer behagelig å leke på gulvet, og det er mykere å ha inni regnbukse/dress. Er du redd for at trusen skal synes gjennom strømpebuksen/tightsen kan du ha en kort shorts under kjolen :)

Jeg eier ingen bukser, bruker kun kjoler og skjørt - og har jobbet 2,5 år i barnehage. Funker supert det! :) Jeg synes det er mer behagelig å leke på gulvet, og det er mykere å ha inni regnbukse/dress. Er du redd for at trusen skal synes gjennom strømpebuksen/tightsen kan du ha en kort shorts under kjolen :)
Seriøst? :o jeg føler liksom ikke at det passet mtp hvor mye rart vi gjør i bhg :p får sjekke ut litt :)

Jeg brukte store skjerf og cardigans på jobb, nå har jeg fortalt det til alle siden bekkenet slentrer så nå driter jeg i det ;) (jobber på skole/SFO)

Jeg brukte store skjerf og cardigans på jobb, nå har jeg fortalt det til alle siden bekkenet slentrer så nå driter jeg i det ;) (jobber på skole/SFO)
Nesten alle på jobb vet det, men vil ikke si det til foreldre før vi har sagt det til familien vår :)

Back
Topp