Hvordan skjule graviditet

Jeg er på kurs idag, og det ble servert gravlaks til forrett. En annen før meg huka tak i servitøren og spurte om det var anledning til å få noe annet da hun var gravid. Da servitøren gikk forbi meg, sa jeg litt diskret at det samme gjelder meg og om det er mulig å få noe annet. Servitøren presterer da og si; åja, graviditet? rimelig høyt - så da var det plutselig ikke en hemmelighet lenger :smiley-ashamed004
Herregud:hungover: folk tenker seg ikke om vettu…
 
Hei, trenger tips her!
Er 5 uker på vei, så vil ikke fortelle svigers om graviditeten enda. Førstkommende helg er vi invitert på helstekt hjortestek hos svigermor, denne er altså rosa inni. Alle vet jeg elsker denne maten, men nå kan jeg ikke spise den. Har dere tips til hvordan jeg kan løse dette?
 
Hei, trenger tips her!
Er 5 uker på vei, så vil ikke fortelle svigers om graviditeten enda. Førstkommende helg er vi invitert på helstekt hjortestek hos svigermor, denne er altså rosa inni. Alle vet jeg elsker denne maten, men nå kan jeg ikke spise den. Har dere tips til hvordan jeg kan løse dette?
Helt ærlig, hvis det er viktig for dere å holde det skjult ville jeg sagt at jeg er syk og ikke kan komme. Eventuelt si at du har et veddemål med en venninne om hvem som klarer seg lengst som veggis, og spis tilbehør og saus. Mulig de legger to og to sammen når du også takker nei til vin, men det er vel kanskje ikke verdens undergang om de har en liten mistanke
 
Helt ærlig, hvis det er viktig for dere å holde det skjult ville jeg sagt at jeg er syk og ikke kan komme. Eventuelt si at du har et veddemål med en venninne om hvem som klarer seg lengst som veggis, og spis tilbehør og saus. Mulig de legger to og to sammen når du også takker nei til vin, men det er vel kanskje ikke verdens undergang om de har en liten mistanke
Takk for tips!
Har tenkt det her med veggis men tror de blir å skjønner det uansett. Får vurdere sykdom
 
Vi har valgt å si det til de vi omgås mest med, inkludert nærmest familie. Tenker det er like greit at alle vet om det går galt, verre å sitte med det alene når alle maser og spør om når vi skal få barn. «Skjuler» det på jobb, men ikke noe annet enn at jeg sa at jeg har sluttet å snuse fordi tannlegen sa jeg måtte Ingen reagerte. Er nok mest oppi vårt eget hodet at man er så sykt oppslukt i sin nye hverdag at man tenker alle andre tenker som oss. Personlig hadde jeg ikke lagt merk til hva andre spiste, er man ute og spiser kan man jo alltids si man vil prøve noe nytt og gå for noe som er safe :)
 
Gjenstår min familie i morgen, og så får alle vite det etterhvert naturlig. 8+0 i morgen :happy: Jobben neste uke tenker jeg. Orker ikke holde inne magen lenger. Er så oppblåst :laughing002
 
Back
Topp