Hvordan skjedde unnfangelsen?

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Hehe, kanskje litt pinlig spørsmål, men gøy å høre! Noen som vet (eller er ganske sikre på) når/hvordan unnfangelsen skjedde?

Her er det én av to muligheter: enten skjedde det med svigers i naborommet eller så skjedde det etter en kjappis i dusjen ;)

Kjæresten hadde endelig kommet hjem fra offshore, og da er hun mor litt.. vilter av seg. :) Haha, spesielt etter et par glass med vin og barnefri. Vi lånte huset til svigers da de var på ferie, så vi koste oss på ungdomsgutterommet hans. :P

Tihi!

Her var det planlagt og rakk det akkurat kvelden før eggløsning. Han reiste på jobb og de andre dagene før var det ganske hektisk her så da rakk vi ingenting, så JA vet akkurat når :)

Mannen min kom hjem fra Italia kvelden før eggløsning! Så her var det ikke mye avslapping etter turen! Hihi ❤

Her har det enten skjedd på Kiel fergen, eller første kvelden etter vi kom hjem derfra :)

Hjemme på soverommet :) planlagt.
Trodde jeg hadde missa EL da, siden jeg brått fikk positiv EL test en uke etter først antatt og det hadde blitt dårlig med aksjer...
Heldigvis så var det ikke slik, og det skjedde nok på eggløsningsdagen :)

Hehe... Her er det prøverørsbarn, så vi fikk hjelp av sykehuset ;) Veldig romantisk... hihi...

Vi var på kjærestetur i Trheim og sov over på hotell, så var enten på morgenen på hotellet, eller en av de andre 5 gangene de neste dagene :P Var første mnd vi prøvde, så vi ble litt overivrige :P men det fungerte! :D

Så tradisjonelt og kjedelig som i senga hjemme på vårt eget soverom ;-)
Samme her. Trodde EL en uke tidligere, så var ikke særlig aktive, men klarte å få oss en kjappis mens lille frøkna hadde en formiddagsblund :)

Vi klarte det i bryllupsnatten vår ;-) dagen før sov vi ikke i samme hus og dagen etter var det ikke noe aktivitet ;-) <3

Så romantisk! :)

Det er ytterst sjeldent at vi har sex på spennende steder, så den gangen med svigers på naborommet var fordi de hadde vært på besøk i mange dager, og lysten meldte seg veldig sterkt (ikke så rart når jeg ser tilbake på det, siden det nærmet seg veldig el ;) ), og den gangen i dusjen var fordi jeg skulle poengtere for mannen at det var ganske vanskelig å få til, når han var veldig overbevist om at sex i dusjen var null problem. Så altså første gang vi noensinne gjennomførte hele seansen i dusjen, så ble det kanskje laget et barn av det ;) han var forresten enig i at det var litt vanskeligere enn han hadde sett for seg da :P

Her husker jeg ikke :p har hatt et rimelig tørt sexliv i det siste da tankene har falt litt for mye over på babymaking! Håper det kommer seg snart, for jeg er i utgangspunktet veldig villig:p

Back
Topp