Hvordan skal dette gå?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Klokka er 8, og bitteliten sover! Det er absolutt deilig, og jeg klager ikke! Men lurer på når han kommer til å våkne i natt. :confused:
 
Hehe, her har lille slukna oppå meg nå, var så trøtt at hun gråt seg i søvn stakar... Så det blir vel en dupp nå, og så sovner hun for natta i 23 tida...
 
Han sover rundt;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tviler på han sover rundt. Så heldig er jeg ikke.:p
Han sover til 6-7 når han legger seg rundt 22.. så da blir det vel rundt 4, senest..
 
Tviler på han sover rundt. Så heldig er jeg ikke.:p
Han sover til 6-7 når han legger seg rundt 22.. så da blir det vel rundt 4, senest..
Vi får se i morgen;-) Jeg har bestemt at du skal få sove i natt;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tviler på han sover rundt. Så heldig er jeg ikke.:p
Han sover til 6-7 når han legger seg rundt 22.. så da blir det vel rundt 4, senest..
han sover jo ganske lenge i slengen da! Snuppa her legger seg rundt 23 og sover til mellom 3 og 4
 
La seg 19 da han var kjempe trøtt! Puppet og sovnet ca 1930. Våkner vel rundt 00.0100 til mat igjen:) lykke til med søvn i natt alle sammen:) jeg krysser fingrene for en bedre tå til shoppingen i morgen!! Skiftet bandasje istad .. Holdt på å besvimer! Sykepleiern sin det.. Hehe
 
Snuppa her ville ikke sove i går kveld, var så overtrøtt så da kjørte vi en runde med bilen, hu sovna etterhvert og når vi kom hjem fikk hu på pysjen igjen og sov videre i senga si til kl 08 :)
 
Hvordan gikk det?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Skulle alldri skrevet noe her om søvn, her våknet han kl 12 og kl 4 men etter kl 4 ville han ikke sove, så etter en time så fant jeg mer mat og han drakk opp neste alt og sovnet . Var mer sulten han visst. Har alldri måtte finne mer mat...
 
Back
Topp