Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir påskeegg på besteforeldrene med ul bilder i. Resten skal få vite nyheten sånn etterhvert.
Hørtes ekstremt slitsomt ut! høres ut som skikkelig drikkepress.. her er det overhode ikke slikI vår familie er det vanlig at man tar et glass vin til maten når man treffer familien. Dersom man ikke tar vin er man gravid, enten man er det eller ikke, ifølge familien. Da får vi se hvem vi får besøk av først.
Sist gang avslo jeg et glass champagne av svigerfar, å da var det stor jubel da jeg sa "neitakk"
Oi, det høres irriterende utI vår familie er det vanlig at man tar et glass vin til maten når man treffer familien. Dersom man ikke tar vin er man gravid, enten man er det eller ikke, ifølge familien. Da får vi se hvem vi får besøk av først.
Sist gang avslo jeg et glass champagne av svigerfar, å da var det stor jubel da jeg sa "neitakk"
Hørtes ekstremt slitsomt ut! høres ut som skikkelig drikkepress.. her er det overhode ikke slik
Bor også i nord, men aldri opplevd sånn type drikkepress fra voksne folk ..Når mannen jobber i polet.... Dessuten er det sånn i mange familier her i Nord.
Bor også i nord, men aldri opplevd sånn type drikkepress fra voksne folk ..
Sprøtt. Er ikke engang noen som lurer på om jeg er gravid dersom jeg sier jeg ikke vil ha noe. Skikkelig forskjell på folk ser jegMange av mine venner har også sånne familier. Veldig vanlig her jeg bor. Svigers bor på østlandet, men de er likedan.