Hvordan skal dere slippe nyheten?

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Sitter å tenker litt på hvordan vi skal dele graviditeten med familie og venner. Noen som har lagt planer alt?
 
Det finnes slike kopper med bestemor/bestefar mormor/morfar osv på, tenkte det kunne være en litt artig måte å si det på.
 
Sist sendte vi blomster til de vordende besteforeldrene med et kort som det sto «gratulerer, dere blir snart besteforeldre!». De synes det var stas. Får se hva vi gjør denne gangen.
 
Blir nok bare å fortelle det til de som ikke vet det ennå. I get stort show rundt avsløringen. :p
 
Forstår veldig godt dere som vil fortelle på en spesiell måte :)
Men vi gjør det ganske enkelt og forteller om det sånn litt etter litt. Har allerede fortalt de nærmeste :)
 
Gleder meg til å fortelle det til mamma. Hun vet ingenting.
Hun bor i spania på vinteren, så jeg har bestilt tur ned om noen uker for å beslke henne.
Har laget en ramme med et ultralydbilde, noen små sokker og teksten "Det finnes bare en ting som er bedre enn å ha deg som Mamma. Det er å vite at mitt barn får ha deg som Bestemor"

Skal bli så stas å fortelle det til familien! Foreløpig er det bare et par venninner som vet
 
Kommer bare til å fortelle det etterhvert, mange rundt oss vet at jeg ligger her og vi ikke vet så :p
Går det bra så må jeg jo bare bli liggende, så da kan vi likegodt si det.
 
Sist fortalte jeg det til svigers ved en feil (sendte mld til feil person), resten kjørte jeg rundt å fortalte det til. Denne gangen fikk svigers en positiv test i hånda på mini, inni bilstol posen. De ble mildt sagt overrasket :p Vi vurderer å skrive «jeg skal bli storebror» på body til mini og annonsere det slik denne gangen
 
I vår familie er det vanlig at man tar et glass vin til maten når man treffer familien. Dersom man ikke tar vin er man gravid, enten man er det eller ikke, ifølge familien. Da får vi se hvem vi får besøk av først.

Sist gang avslo jeg et glass champagne av svigerfar, å da var det stor jubel da jeg sa "neitakk"
 
I vår familie er det vanlig at man tar et glass vin til maten når man treffer familien. Dersom man ikke tar vin er man gravid, enten man er det eller ikke, ifølge familien. Da får vi se hvem vi får besøk av først.

Sist gang avslo jeg et glass champagne av svigerfar, å da var det stor jubel da jeg sa "neitakk"
Hørtes ekstremt slitsomt ut! :p høres ut som skikkelig drikkepress.. her er det overhode ikke slik
 
I vår familie er det vanlig at man tar et glass vin til maten når man treffer familien. Dersom man ikke tar vin er man gravid, enten man er det eller ikke, ifølge familien. Da får vi se hvem vi får besøk av først.

Sist gang avslo jeg et glass champagne av svigerfar, å da var det stor jubel da jeg sa "neitakk"
Oi, det høres irriterende ut :arghh:
 
Mange av mine venner har også sånne familier. Veldig vanlig her jeg bor. Svigers bor på østlandet, men de er likedan.
Sprøtt. Er ikke engang noen som lurer på om jeg er gravid dersom jeg sier jeg ikke vil ha noe. Skikkelig forskjell på folk ser jeg :p
 
Faren min har bursdag noen dager etter tul. Tenkte å ringe å si det da. Vi bor i forskjellige landsdeler så det er ikke bare å stikke innom og fortelle. Samme for sambo.
 
Mannen nevnte det til faren sin i tlf igår, så da er det ikke hemmelig lenger for noen :) deilig!
 
Back
Topp