Hvordan skal dere holde på hemmeligheten i kveld? :)

babysykigjen

September 2013 <3
Hvordan skal dere holde på hemmeligheten i kveld jenter? Jeg kommer til å være sprekkeferdig kjenner jeg. Svigerinnen min kommer hit i kveld med sin familie, og hun venter nr 2 i begynnelsen på august, så vi ligger bare 4 uker etter ca, og jeg kjenner at det skal holde hardt å ikke si noe til henne i kveld :)
 
vi skal til svigers og spise, men jeg sier bare at jeg ikke drikker pga hunden.. vi har en valp på 10 måneder.. er spent på hvordan hun reagerer i kveld :) spørs om de tror på at det er derfor ;) Var heldig på julaften, da hadde svigermor glemt å kjøpe hvitvin, og jeg liker ikke noe annet!:)
 
Må heldivis ut å kjøre i løpet av kvelden så da slipper jeg å måtte lyve om hvorfor jeg ikkje drikker noe :) bruker å bli servert likør til kaffoen etter middagen hos svigers!
 
vi skal til svigers. å noen må jo kjøre hjem igjen;-)
 
Da har maset begynt om jeg vil h baylies osv:/ var jo med svigers for en uke siden å da tok jeg jo imot det som ble servert, men nå takka jeg nei til alt :p ble ikke til at jeg sku kkøre alikavell så har ingen unnskuldning :/
 
Jeg fortalte det til svigerinnen min i går :) hun ble superglad på våre vegne. Hun venter nr 2 ca 4 uker før oss.
 
Vi var på fest med flere av våre nærmeste venner, det ble servert Indisk mat og jeg reagerte skikkelig på den. Klarte ikke spise noe, og jeg er i utgangspunktet veldig glad i sterk mat ;) tillegg drakk jeg jo ikke rødvin noe jeg nesten bestandig drikker, men rosevin med bobler. Usj, det var fælt! :) så det ble ettehvert flere blikk og kommentarer om "småføtter" i huset vårt i 2013. Sa ikke så mye, men sambo var tydelig stolt og det fikk nok mange med seg :)

Uansett, det får bli som det blir. Vi er nok nødt til å fortelle det tidligere til både den ene og andre da det ser ut til at jeg ikke kan unngå en operasjon med narkose i februar. Så da bli jeg nok sengeliggende en god stund og vil nok trenge hjelp til mye da jeg ikke ønsker å ta smertestillende sterkere en paracet.
 
Back
Topp