Hvordan skal dere fortelle?

Veldig usikker enda, kjenner jeg grugleder meg til å fortelle det. Driver fremdeles på med studiene, og jeg vet noen helst skulle sett at vi ventet til jeg var ferdig. Men vi vil ikke utsette å få barn lenger, er jo heller ingen selvfølge at en kan bli gravid så vi griper den (forhåpentligvis de) sjansene vi får :happy:

Veldig usikker enda, kjenner jeg grugleder meg til å fortelle det. Driver fremdeles på med studiene, og jeg vet noen helst skulle sett at vi ventet til jeg var ferdig. Men vi vil ikke utsette å få barn lenger, er jo heller ingen selvfølge at en kan bli gravid så vi griper den (forhåpentligvis de) sjansene vi får :happy:
Det passer aldri å bli gravid sånn satt på spissen, så det må en gjøre når en føler selv at man er klar! :) Tenker de fleste blir glade uansett, men noen reaksjoner får man jo kanskje, men de kommer til å gå over vil jeg tro. :D

Min mor har bursdag neste fredag å hun har ønsket seg vin.
Jeg skal bytte ut vin etiketten med en egen laget etikett der det skal stå:
Only the greatest moms gets promoted to grandma <3
Å så skal det være ett kort med bilde av tul bilde på:D:Heartred
Men min far skal få vite det til jul å jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal fortelle det til han:shy:
Mine foreldre er skilt bare så folk ikke lurer på hvorfor de ikke får vite det samtidig;)
Foreldrene til samboern skal få vite det i helgen å da skal vi legge tul bilde i prospektet av huset vi har kjøpt:happy:

Den ideen der er såå fin! :D Var inne på tanken selv, men fant ingen kuler som var store nok til å få nedi et bilde på ok størrelse, og hvordan det skal bli pent inni :p Gjerne gi meg tips om du finner fine kuler :D

Fant noen i mellomstor størrelse på panduro, men må nok scanne inn bildene og krympe de på en måte :) har ikke helt funnet ut åssen, må prøve meg fram litt :p

Det passer aldri å bli gravid sånn satt på spissen, så det må en gjøre når en føler selv at man er klar! :) Tenker de fleste blir glade uansett, men noen reaksjoner får man jo kanskje, men de kommer til å gå over vil jeg tro. :D

Det har du helt rett i !
Ja, Tenker de blir glade når "sjokket" har lagt seg :p

Back
Topp