Hvordan skal dere fortelle om graviditeten?

Min familie fikk vite det i går da vi var der på bursdagsselskap. Jeg kopierte et av bildene fra tul til hver av søsknene og foreldrene mine, ba de lukke øynene og holde fram hånda da jeg sa jeg hadde med en liten gave. Reaksjonen når de åpna øynene var helt ubeskrivelig❤️ Ble litt tårevått!

I dag dro vi på kveldsmat hos svigers... det varte og det rakk før mannen fikk lurt ut av seg: "ja, veit dokke ka som skal skje i Mai då?" Før han så på meg og smilte.. foreldrene visste ikke, smilte litt og sånn. Men mannen måtte ut med en setning til: "vi skal bli tre!" :-D
De ble glade og rørte, men gjett om jeg ble glad! Det var så deilig å høre mannen si de ordene!!! <3
Han har ikke snakket så mye om det som skal skje. Eller satt ord på det..
Hærlig :-)

Vi skal fortelle kommende storesøster det på lille julaften! Så skal hun få på tskjorte med "Jeg skal bli storesøster" og holde opp ultralydbildene. Så skal vi ta bilde av henne og legge i konvolutter til alle sammen på julaften. Gleder meg! :Heartred

Jeg lurer på å bake en platekake til pauserommet på jobb og skrive et kort som jeg setter i lag med den.. teksten jeg tenkte på er:

"Her er nok kake så alle må smake!

Ta deg litt kake, så blir eg ikkje aleine med voksande mage!"

Teksten vil jeg skrive på nynorsk/ dialekt på data. Slik at man ikke skjønner hvem av alle oss damene det er :-D Vurderer å ta den med på en mandag, for da er alle på min avdeling på jobb.

Hva synes dere ?? :) Har dere andre forslag??

Jeg lurer på å bake en platekake til pauserommet på jobb og skrive et kort som jeg setter i lag med den.. teksten jeg tenkte på er:

"Her er nok kake så alle må smake!

Ta deg litt kake, så blir eg ikkje aleine med voksande mage!"

Teksten vil jeg skrive på nynorsk/ dialekt på data. Slik at man ikke skjønner hvem av alle oss damene det er :-D Vurderer å ta den med på en mandag, for da er alle på min avdeling på jobb.

Hva synes dere ?? :) Har dere andre forslag??

Så artig!! Det må du gjøre :)

Vi har allerede fortalt det til nærmeste familie. Men til resten lurer jeg på å gjøre noe ut av julekortet. Siden jeg har termin 30. mai så vil jeg jo ikke være så langt da at alle har avslørt meg.

Fortalte familien om den kommende babyen på søndag. Sende bilde av junior med denne t-skjorta på, for å se om de tok hintet. De fleste skjønte det ;) ImageUploadedByBV Forum1478704573.155359.jpg

Back
Topp