Hvordan skal dere fortelle nyheten?

Har kjøpt bodyer med trykk der det sår "I:Heartred bestemor og bestefar" osv. Tenkte å be familien stille seg opp for å ta et familiebilde og når samboeren min skal ta bilde så sier han smil alle sammen og da sier jeg "jeg er gravid" og isteden for å ta bilde så filmer han så vi får det på film :) men usikker på det enda:)

Lurte på å spør om mine foreldre har planer 18. April. Så spør de sikkert hvorfor. " jo vi har jo 10årsdag den 18. Og tenkte kanskje vi kunne komt her, og at dere var barnevakt?" Så venter vi litt mens de sikkert blar i avtalebøker og sjekker vakter osv.... Så tenkte jeg å si: å så er det jo greit å være i byen om ikke babyen har kommet enda! :D ( vi bor langt ute på landet)
Ellers har jo knøttet søsken som kunne fortalt det... Litt usikker på hva vi velger. Men kommer uansett til å fortelle de først, så spørs det om de klarer å holde på hemmeligheten! Til svigermor tenkte jeg å spørre om hun trenger noe nytt å strikke på ( hun spør støtt og stadig om vi trenger noe til ungene, og er avhengig av et håndarbeid!) så tenkte jeg å vise henne en oppskrift på et bitte lite hentesett:Heartred

Last edited:
Skal vente med å si det til noen som helst helt til de evt kan se det selv :p har veldig lyst å klare å ikke si noe før julaften og pakke inn ett ultralydbilde og ett lite brev fra baby i magen til kommende mormor/farmor/tanter osv . Og noe som viser rosa eller blått :) fortsatt kun jeg og min mann som vet det :) dette er vår nr 3 så litt gøy å holde det hemlig så lenge som mulig :)

Skal vente med å si det til noen som helst helt til de evt kan se det selv :p har veldig lyst å klare å ikke si noe før julaften og pakke inn ett ultralydbilde og ett lite brev fra baby i magen til kommende mormor/farmor/tanter osv . Og noe som viser rosa eller blått :) fortsatt kun jeg og min mann som vet det :) dette er vår nr 3 så litt gøy å holde det hemlig så lenge som mulig :)
Samme her!! Men vet ikke om det blir mulig.. kvalmen har såvidt meldt sin ankomst og blir sikkert like dårlig som sist.. har fortalt søsteren min, men hun er vanntett :) hadde såååå lyst til å si det til mamma i dag...

Back
Topp