Hvordan skal dere fortelle det til familien?

Banankake

Flørter med forumet
Marsboerne2017
Her har vi en plan om å lage fotobok med minner fra hele året og gi som julegave. På siste siden skal det være bilde av datteren vår som holder ultralydbilde.

Har dere noen planer for hvordan dere skal fortelle familien?
 
Tenker muligens å inkludere lille i julekortet på noe vis, men samtidig kanskje på en litt diffus måte så det ikke blir hovedbudskapet.
Jeg skulle gjerne ventet enda lenger med å fortelle familien nemlig, men vi får se.
 
Planen er å kjøre julegave med kalender med bilder av snuppa, og på junibildet har hun på seg t-skjorte med "storesøster" :)
 
Kjøpt genser med storebror til begge gutta som de får sammen med en bok «I mammas mage bor en baby» el. Også tenkte jeg de skulle få spre budskapet etter TUL 10+5 ❤️
 
Her har vi en plan om å lage fotobok med minner fra hele året og gi som julegave. På siste siden skal det være bilde av datteren vår som holder ultralydbilde.

Har dere noen planer for hvordan dere skal fortelle familien?

Så sykt koselig ide! ❤️

Viste svigermor testen min i dag, haha.
Jobber tett sammen, så greit at hun vet det.

Min mor og far skal jeg fortelle til jul, siden vi bor langt vekk fra hverandre blir jeg ikke avslørt før.
Tenkte da å gi min mor rosa eller blått garn om vi vet kjønn til da, eventuelt nøytral farge og skrive en lapp med ul bilde «hei bestemor, vil du strikke noe fint med dette garnet til meg? Jeg kommer litt uventet som en fin overraskelse til sommeren ❤️«.
 
Vi har sagt det allerede! Vi sa det egentlig bare rett ut. Var mer kreativ de andre gangene, som endte i abort, så denne gangen gadd vi ikke legge så mye i det :) viktigste for meg er støtte fra familien i denne tiden :)
 
Vi har sagt det allerede! Vi sa det egentlig bare rett ut. Var mer kreativ de andre gangene, som endte i abort, så denne gangen gadd vi ikke legge så mye i det :) viktigste for meg er støtte fra familien i denne tiden :)

Huff da, hvilken uke mista du? :(
 
Tenkte gi julegave som sa det, da er jeg 4,5 mnd på vei ca så bør være trygt på det tidspunktet :)
 
Tenker muligens å inkludere lille i julekortet på noe vis, men samtidig kanskje på en litt diffus måte så det ikke blir hovedbudskapet.
Jeg skulle gjerne ventet enda lenger med å fortelle familien nemlig, men vi får se.
Samme har jeg tenkt! For julekort sender vi til familien likevel, og jeg er ikke særlig gira på å legge noe ut på facebook :p Er også rundt 12 uker når vi kan sende julekortet, så føler det kan være gøy! Må bare finne en måte som folk skjønner, men som likevel ikke tar oppmerksomheten bort fra at det er et vanlig julekort :D Han som blir storebror er enda for liten til å spre budskapet selv, så hadde nok latt han si det videre om han var eldre.
 
Her skal vi kle opp storesøster i en t-skjorte jeg har handlet på eBay, hvor det på forsiden står «I have a little secret..» og på baksiden står det «I’m going to be a big sister!» når jeg skal invitere familien til bursdagsselskap i uke 11 :joyful:
 
Søstra mi vet det allerede siden jeg trengte råd ang. problemer med legen og medisinen jeg bruker. Jeg tenker jeg tar bilde av ungene i de nye t-shortene (fra ebay) hvor budskapet står, også havner det vell på snap og facebook antar jeg
 
Vi har vært i selskap og reist langt for dette - endte med å fortelle det til dem nå. På en helt vanlig måte dog :) ikke noe ekstra-greier. :)
 
Kommer til å gi de en ekstra julegave. Type smukk eller noe enkelt med et lite kort. "Kan være greit og ha liggende til jeg kommer på besøk i sommer"
 
Sniker fra mai :p
Vi skal på tul på fredag (er da 9+3, har termin 29.mai så mulig det blir juni baby) og tenker å vise ultralyd bildet til foreldrene våres etter dette. Mamma syr bunad til meg som skal være ferdig til 17.mai, så jeg tror jeg skal si at selvom jeg endelig får bunad så må nok den vike på 17.mai - men jeg kan bruke den i dåpen og så vise bildet :joyful::Heartred
 
Tenker jeg poster det på FB på julaften.
Ellers ringer jeg de som er nærmest.
 
Den klassiske på julaften at dattera har på seg en body det står på dialekt "eg ska bli storesøster"❤️
 
Tenkte litt på et julekort med bilde av gjengen som holder ultralydbildet fra tidlig ul, mest sannsynlig rundt uke 12 :):Heartpink
 
Back
Topp