FRK John Deere
Forumet er livet
En ting jeg har lurt på en stund nå er Hvordan sjekker føden om du lekker fostervann? Får man svaret med en gang eller må det analyseres i en evighet?
[8|]
[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hylei
ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode
En ting jeg har lurt på en stund nå er Hvordan sjekker føden om du lekker fostervann? Får man svaret med en gang eller må det analyseres i en evighet?
[8|]
Unnskyld at jeg spør, men er ikke du sykepleier?
Ok[:)]
Takk for att du gadd å svare[:D]
ORIGINAL: Anette*
Litt off-topic: Jeg er også sykepleier, men kan heller ikke alt for det;) vil tørre å påstå at en sykepleier ALDRI blir ferdig utlært..men sånn er det vel i mange yrker også:) -får selv rare blikk/komm. når jeg får spl.faglige spm. og ikke klarer å svare på alle selv;)
Litt off-topic: Jeg er også sykepleier, men kan heller ikke alt for det;) vil tørre å påstå at en sykepleier ALDRI blir ferdig utlært..men sånn er det vel i mange yrker også:) -får selv rare blikk/komm. når jeg får spl.faglige spm. og ikke klarer å svare på alle selv;)
Den dagen man som sykepleier ikke spør/søker etter informasjon for å bli en bedre sykepleier og få mer faglig info, den dagen kan og skal man avslutte sitt virke innen dette yrke!
-en god sykepleier tørr å innrømme at en ikke vet alt, og tørr å spørre når man er usikker[:)]
ORIGINAL: Moffe
JM sa til meg at de "ekkelt nok" bruker luktesansen. De kan lukte på en truse som man er usikker på om man har hatt fostervannslekkasje, urinlekkasje eller bare utflod.
ORIGINAL: tenk
Det hadde jeg blånekta!
[:'(]
[:D]
ORIGINAL: TrineBallerine
hehe kjenner jeg har liiiiitt problemer med å gi JM trusa mi og se på at hun lukter på den, altså [8D]
Den dagen man som sykepleier ikke spør/søker etter informasjon for å bli en bedre sykepleier og få mer faglig info, den dagen kan og skal man avslutte sitt virke innen dette yrke!
-en god sykepleier tørr å innrømme at en ikke vet alt, og tørr å spørre når man er usikker[:)]