Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
ORIGINAL: Cassandra smartrompe
"(23.03.2011) Det er nå omlag 70 prosent av befolkningen som har tilgang til Altinn. Det gjennomføres en rullering på hvem som får tilgang. Brukere som ikke har hatt tilgang tidligere vil slippe inn i løsningen. Samtidig vil enkelte som har hatt tilgang ikke lenger ha det. Klokka 17.30 har omtrent 300 000 brukere fått sjekket selvangivelsen sin."
Det der tror jeg er så totalt bullshit... de roooor!
"(23.03.2011) Det er nå omlag 70 prosent av befolkningen som har tilgang til Altinn. Det gjennomføres en rullering på hvem som får tilgang. Brukere som ikke har hatt tilgang tidligere vil slippe inn i løsningen. Samtidig vil enkelte som har hatt tilgang ikke lenger ha det. Klokka 17.30 har omtrent 300 000 brukere fått sjekket selvangivelsen sin."
Det der tror jeg er så totalt bullshit... de roooor!
Siden når er 300.000 70% av de som vil sjekke skatten online.. [:-]
Ikke sant.. Jeg har sittet i to dager jeg og har enda ikke vært innom..[:'(]