Goilljentan 06 og 09
Elsker forumet
barne deres i bilen?Hvilken vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: papayamammaen
Hun sitter med fjeset mot kjøreretningen, bak passasjerforsetet, i bilstol med isofix, 0-18 kg, merke britax. Det er grått, matcher interiøret i bilen, og står alltid i sovestilling. Hun kan se ut vinduene, og vi har sånn speil festa på baksetet sånn at vi kan se hva hun gjør når vi sitter foran.