Hvordan sitter

Goilljentan 06 og 09

Elsker forumet
barne deres i bilen?Hvilken vei?
 
Bakovervendt i baksetet!!!!!!!!!!!!!
 
bakover[:)]
 
ORIGINAL: Skrållan

Bakovervendt! [:)]
 
Hun sitter med fjeset mot kjøreretningen, bak passasjerforsetet, i bilstol med isofix, 0-18 kg, merke britax. Det er grått, matcher interiøret i bilen, og står alltid i sovestilling. Hun kan se ut vinduene, og vi har sånn speil festa på baksetet sånn at vi kan se hva hun gjør når vi sitter foran.
 
ORIGINAL: Skrållan

Bakovervendt! [:)]
 
ORIGINAL: ~Yakine~

Bakovervendt.
 
Bakovervendt [:)]
 
Bakovervendt, men akkurat i dag sitter han forover.
Jeg tok setet over i bilen til mamma i går og jeg klarer faen ikke sette det tilbake i bakovervendt. Så jeg må opp på babyshop i morgen og få bruks anvisningen på nytt, finner den ikke..
 
Sitter enda bakovervendt, men det er fordi vi ikke har bytta til neste sete enda. Så får vi se hvem retning det blir da [:)][:)]
 
ORIGINAL: papayamammaen

Hun sitter med fjeset mot kjøreretningen, bak passasjerforsetet, i bilstol med isofix, 0-18 kg, merke britax. Det er grått, matcher interiøret i bilen, og står alltid i sovestilling. Hun kan se ut vinduene, og vi har sånn speil festa på baksetet sånn at vi kan se hva hun gjør når vi sitter foran.

 
Ha ha, signerer mesteparten av denne[:D]
 
Back
Topp