hvordan sier toåringen navnet sitt???

*Wenche*

Forelsket i forumet
Syns det er så morsomt med alle de nye ordene som kommer... Og lurer på hvordan toåringen sier navnet sitt. og eventuelt andre morsomme særegne ord de sier.

Jonathan sier Jotatatan.
Leverpostei er elepostepei
Lynet McQueen er kommelyn
Tøfferud og tøffe tøffe (toget) er laffe laffe (toget)

(gleder meg til å se alle morsomme ord)

Jeg trooor faktisk ikke at Sander sier navnet sitt jeg[8|] Syns han sa noe som ligna i stad, men er usikker. I så fall sa han Sanner[:D]

Men han pekte på puppen min og sa Mat i stad da[:-] Og så på Matheo, og sa Mat[:-]

er litt forskjellig. sier som oftest "thias", og noen ganger helt riktig da. han kaller forresten tøfferud for "tøffe kåge" og thomas toget for "thomas kåge"[8D] leverpostei har bestandig vært "dettertei". det har han sagt siden han var litt over 1 år[8D]
også roper han noen ganger navnet mitt "ejiiiine" og pappan er "ooohaaan"

sier noe som ligner på "milla"

Men storebroren, som heter Sebastian kaller hun NANA..den skjønner ikke jeg!! hun sier jo både mitt navn, sambo sitt navn, tantene sine navn osv, men sebastian er nana for hun[:-]

Han omtaler seg selv for Obbias, noen få ganger sier han det rett. Ellers kaller han seg for Obben også, siden vi kaller han Tobben [:)]

Lynet McQueen er Mine MækkKvin
Ida kalte han lenge for Æda, nå er det Ida

Han har jo mange flere andre rare ord, men jeg husker dem ikke akkurat nå.

ORIGINAL: AB

Han har aldri sagt navnet sitt så vidt meg bekjent[8D] 

ikkje her heller

Ine er heller ikke så vanskelig å si [:)]
Sier storesøster sitt navn, do (når hun må dit) og ellers andre "småord"...
men det har ikke "løsnet" enda [;)]

Han sier Michael og hadde en periode der han Michael i stedet for "min" og "æ". Michael sin, Michael gjør sjøl. Men nå sier han "det e min" og "æ gjør sjøl"

Har en gutt som er kjempeflink til å snakke.. Han sier stort sett alt nå - og lange setninger <3

Hehe Morsomt å lese...

Og ikke minst det er store forskjeller, noen prater mye og andre lite.

Jeg gjorde ikke dette for å sammenligne bare så det er sagt :-)

Jåbbin eller Bobbin sier han her! [:)]

her sier han batus, høres nesten ut som han sier baktus[:)]

ellers har blitt veldig flink til å prate etter han begynte i bhg. hermer etter alt vi sier[:)]

Sander sier "Sanjer" [:)]

Han sa det for første gang NÅ! [:D] Eo... Han vil som regel ikke si det. Og lillesøster Helene heter nå bare "baby".

Kalle sæ sjøl for Avva, og søstra for Suvva eller aller helt søster [;)]

Her sier han William, han er blitt veldig flink til å prate og ikke minst synge [:D]
Kjempe gøy [:)]

Om du spør hva hun heter så svarer hun : Gina Helene Bentsen

Back
Topp