Hvordan si fra til mannen?

Kmille

Forelsket i forumet
Hvordan fortalte dere mannen at det er en liten på vei?

Forrige runde kom jeg i halvveis sjokk ut fra badet og sa det høyt nesten før jeg visste hva som hadde skjedd. Trodde aldri det skulle gå på første forsøk liksom! (Mannen ble fysisk dårlig og måtte legge seg på sofaen)

Denne gangen var det mer gjennomtenkt: jeg hadde kjøpt en body m lue i str 50 som jeg la på kjøkkenbordet med en lapp «nå er jeg på vei», også dro jeg tidlig på jobb og lot mannen oppdage gaven på egenhånd. Han fikk visst ikke gjort så mye på jobb den dagen ;)

Haha!
Glad den lille spiren som mest sannsynlig er i magen min, er planlagt, så slipper vi slike overraskelser :)

Haha!
Ganske søtt det at du la igjen en lapp og en body! Du fortelle hva hans reaksjon var også da;)
Jeg er så dårlig på sånt! Jeg la ut en post her først for jeg ville overraske han, men rakk ikke det dessverre! Han ringte nå for noen minutter siden og jeg måtte selvfølgelig fortelle det:/

Haha!
Ganske søtt det at du la igjen en lapp og en body! Du fortelle hva hans reaksjon var også da;)
Jeg er så dårlig på sånt! Jeg la ut en post her først for jeg ville overraske han, men rakk ikke det dessverre! Han ringte nå for noen minutter siden og jeg måtte selvfølgelig fortelle det:/
Hehe.. jeg dro på jobb før mannen så overraskelsen, men han fortalte meg at han først trodde jeg hadde bomma med å legge frem klær til vesla vår på 2 (denne var jo alt for liten). Så leste han lappen og ble veldig glad og litt dårlig, men ikke fullt like dårlig som sist. Jeg satt på jobb og fikk sms: «Er det sant!?» :)

Fort gjort å ikke klare å holde på slike store hemmeligheter!

Hehe! Så søtt gjort :)

Her var det planlagt ned til det minste detalj og mannen var minst like ivrig som meg så han fikk med seg alt fra EL til alle "symptomer" underveis. Og jeg testet kjempetidlig og måtte ha en annens mening, så han har fulgt med nøye hele veien. Bortsett fra når jeg tissa på kopp, den biten fikk jeg for meg selv :P

Sendte bilde av testen med teksten "gratulerer pappa"

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi tok testen sammen slik at vi skulle finne det ut samtidig. Var enige om det på forhånd. Men har var mindre sjokkert enn meg som måtte ta flere tester for å tro det.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvordan fortalte dere mannen at det er en liten på vei?

Forrige runde kom jeg i halvveis sjokk ut fra badet og sa det høyt nesten før jeg visste hva som hadde skjedd. Trodde aldri det skulle gå på første forsøk liksom! (Mannen ble fysisk dårlig og måtte legge seg på sofaen)

Denne gangen var det mer gjennomtenkt: jeg hadde kjøpt en body m lue i str 50 som jeg la på kjøkkenbordet med en lapp «nå er jeg på vei», også dro jeg tidlig på jobb og lot mannen oppdage gaven på egenhånd. Han fikk visst ikke gjort så mye på jobb den dagen ;)
Herlig måte å fortelle det på ♡

Jeg tok en digital test, pakket den inn i ett håndkle og gikk ut på kjøkken og fortsatte på middagen, når testen var "ferdig" så jeg at det lyste pregnant 1-2 på den:-) ropte på mannen, viste testen og han sto bare å så på testen med ett stort smil om munnen:-)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Gjorde ikke noe stort ut av det, bare viste han testen :):p

her var det mannen som pushet på for test.. menskalender appen sa 6 days late å han mente hvis det ikke var blink så skjønte han ikke noe...

Jeg og sambo hadde avtalt for at vi skulle være hjemme sammen da jeg tok testen. Hadde allerede tatt en test og den var negativ. Jeg var derfor veldig usikker på om jeg ville ta en til, men da mensen ikke kom var det bare å dra på apoteket å kjøpe flere tester. Avtalte da at vi skulle teste på morgenen etter.

Jeg lå på sofaen å slappet av, var ufattelig trett og sliten. Ble bare liggende å tenke på testene og hvordan resultat vi eventuelt ble å få morgenen etter. Bestemte meg på kvelden for å bare ta en av testene for å sjekke. Til min store overraskelse kom det frem et kryss nesten samtidig som jeg tok den. Ble så overrasket og glad at jeg bare sprang ut til sambo med testen i handa og ropte at han skulle bli pappa! Tok litt tid før han skjønte hva jeg sa... så da satt vi der begge og gråt og lo! Den ene mer lykkelig enn den andre :) Overrasket over at vi ble gravide på første forsøk xsmile9

Så herlig måte å si det på :) med nr 2 her så tok jeg på datteren vår en body det stod: jeg blir storesøster i 2010 ;) også ba jeg hu gå å gi pappa en kos;) det samme gjorde vi med besteforeldrene!

TuMmY LoVe

Her var samboeren på jobb da jeg tok testene med førstemann, så da sendte jeg han en mms med 4 stk positive graviditetstester tiiidlig på morgenen (var oppe deler av natten i gledessjokk selv, hehe).
Denne runden har vi hatt så mange mnd med skuffelser at ingen av oss helt har klart å slippe gleden løs over endelig å ha fått to streker på testen som ble tatt i går mårrest. Jeg tok el- og g-test mens han var nede og laget frokost sammen med lillemann, og måtte rope han opp slik at han også kunne se om det virkelig var en strek der eller om det var jeg som så syner. Han ble helt satt ut og gikk ned igjen.. ;) men kom så opp etter hvert og bare" sorry, jeg ble helt stum.. og klarer ikke helt å skjønne at det endelig klaffer :)"
Jeg måtte tisse på nye pinner i mårrest bare for å få det bekreftet.. og skal nok helt klart slippe jubelen løs om et par uker eller så :D
Tenker å kjøpe en skjorte med "jeg skal bli storebror" til Håvard når det blir tid for å fortelle besteforeldrene at vi skal bli flere i familien <3

Jeg fikk positiv test kl 6 på morgenen siden mini våkna 5 den dagen. Vekket sambo og sa at jeg var gravid :-) og sa etterpå "bare sov videre du, klokka er 6". Hehe ;-)

Back
Topp