Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud nå tror jeg ting virkelig begynner å gå opp for meg.. Jeg blir helt nervøs jeg nå og svett og klam. :O
Jeg har kjent på det helt siden i natt. La meg med mensensmserter som fortsatte hele natta. merket det hver gang ejg gikk på do..
Og i hele dag har magen vært så hard. Mye kynnere og masse uvanlig aktivitet fra lillegutt. Og det kjennes ut som magen har falt litt, når jeg sitter så kjenner jeg liksom magen treffer lårene
På mammanett står det at fødsel kan begynne 1-7 dager etter at proppen har gått :O ?
Jeg er 37+3 i dag. Var akkurat 3 uker til termin i går...Ooh,spennende dafikk aldri med meg at slimproppen gikk sist,jeg,så jeg vet ikke hvordan den ser ut..blir spennende og se når det blir baby da
hvor langt er du på vei?
Kan fort gå en god stund enda om ikke det tar seg opp. Slimproppen er ikke et umiddelbart tegn på at det er noe på gang. Noen uheldige går jo med masrier i uker. MEN la oss håpe det ikke er deg - og oss!Haha svarte2 uker før ja. Det er en stund til.
Jeg kjente når jeg leste det at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.. Skulle jeg begynne å pakke sykehusbagen ferdig nå, eller skal jeg bare sitte her... Vaske ferdig de siste klærne? :O
Jeg er veldig glad for at min ikke hadde blodMin gikk i uke 32, var slik grønn/gul,bare min hadde blod i seg......
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Pakk og gjør alt (mest mulig) klart duHaha svarte2 uker før ja. Det er en stund til.
Jeg kjente når jeg leste det at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.. Skulle jeg begynne å pakke sykehusbagen ferdig nå, eller skal jeg bare sitte her... Vaske ferdig de siste klærne? :O