HVORDAN SER SLIMPROOPEN UT???

kariness

Elsker forumet
Hjeeeeelp!!
Det kom noe langt og slimete fra meg nå! Jeg kjente det begynte å renne også satt jeg meg på do og da begynte en laaaaang ting og åle seg nedover :S den var ekkel og lang og slimete og lysegul
:p

-- tasting fra mobil --

Garantert den da! Den skal vær mye tykkere i konsistens enn bare "slimete utflod". Kan også være både gul og grønn sier de. Juhu. Ting på gang ;)

Herregud nå tror jeg ting virkelig begynner å gå opp for meg.. Jeg blir helt nervøs jeg nå og svett og klam. :O
Jeg har kjent på det helt siden i natt. La meg med mensensmserter som fortsatte hele natta. merket det hver gang ejg gikk på do..

Og i hele dag har magen vært så hard. Mye kynnere og masse uvanlig aktivitet fra lillegutt. Og det kjennes ut som magen har falt litt, når jeg sitter så kjenner jeg liksom magen treffer lårene :P

På mammanett står det at fødsel kan begynne 1-7 dager etter at proppen har gått :O ?

Ooh,spennende da:D fikk aldri med meg at slimproppen gikk sist,jeg,så jeg vet ikke hvordan den ser ut..blir spennende og se når det blir baby da;) hvor langt er du på vei?

Herregud nå tror jeg ting virkelig begynner å gå opp for meg.. Jeg blir helt nervøs jeg nå og svett og klam. :O
Jeg har kjent på det helt siden i natt. La meg med mensensmserter som fortsatte hele natta. merket det hver gang ejg gikk på do..

Og i hele dag har magen vært så hard. Mye kynnere og masse uvanlig aktivitet fra lillegutt. Og det kjennes ut som magen har falt litt, når jeg sitter så kjenner jeg liksom magen treffer lårene :p

På mammanett står det at fødsel kan begynne 1-7 dager etter at proppen har gått :O ?

Ja, det der er superindividuelt. Noen starter det jo hos med en gang, men hos andre kan det ta lengre tid. Min gikk akkurat 7 dager før forrige gang, men jeg hadde da ingen andre symptomer heller. Høres nå ut som om det skjer litt på din front nå. ;)

Ooh,spennende da:D fikk aldri med meg at slimproppen gikk sist,jeg,så jeg vet ikke hvordan den ser ut..blir spennende og se når det blir baby da;) hvor langt er du på vei?
Jeg er 37+3 i dag. Var akkurat 3 uker til termin i går...
Så han kan jo komme nå og være frisk og fin..

Har liksom ikke hatt noen tegn før i natt og i dag..

HERREGUD NÅ STRESSER JEG!

Spennende :D

Men 1-7 dager er nok ikke helt reelt. Min gikk ca 2 uker før fødselen startet sist, og denne gangen har den jo gått for mange uker siden. MEN høres jo ut som det skjer litt hos deg da :p

Haha svarte :P 2 uker før ja. Det er en stund til.
Jeg kjente når jeg leste det at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.. Skulle jeg begynne å pakke sykehusbagen ferdig nå, eller skal jeg bare sitte her... Vaske ferdig de siste klærne? :O

Haha svarte :P 2 uker før ja. Det er en stund til.
Jeg kjente når jeg leste det at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.. Skulle jeg begynne å pakke sykehusbagen ferdig nå, eller skal jeg bare sitte her... Vaske ferdig de siste klærne? :O
Kan fort gå en god stund enda om ikke det tar seg opp. Slimproppen er ikke et umiddelbart tegn på at det er noe på gang. Noen uheldige går jo med masrier i uker. MEN la oss håpe det ikke er deg - og oss! :D

Magen er i hvertfalle en stor stram livmor for øyeblikket ^^

Min gikk i uke 32, var slik grønn/gul,bare min hadde blod i seg......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Min gikk i uke 32, var slik grønn/gul,bare min hadde blod i seg......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Jeg er veldig glad for at min ikke hadde blod :p æsjje ^^

-- tasting fra mobil --

Haha svarte :p 2 uker før ja. Det er en stund til.
Pakk og gjør alt (mest mulig) klart du ;) Plutselig starter riene i løpet av natta :P Det KAN skje noe hver eneste dag, og du har jo liksom tatt ett skritt nærmere nå da :D

Ja jeg burde kanskje gjøre det :O jeg pakker med en gang :O

-- tasting fra mobil --

Spennende :) håper det skjer ting i natt!! Krysser fingrene her. Hihi

Så spennande! Masse lykke te! :D

Back
Topp