Hvordan ser neste uke ut?

Har permisjon så ikke mange planer akkurat.. Skal veie lillebror på hs, innom apoteket og kjøpe saltvann, vaske og rydde litt. Vaske klær. Er alene med barna på tirsdag og onsdag da samboeren er på kurs og må jobbe overtid. Krysser fingrene for at jeg får litt alenetid mellom legging av storesøster og før samboeren kommer hjem :p Mulig vi spør om storesøster vil ha en venninne over en dag etter bhg og :)

I tillegg til jobb er det litt travelt på kveldstid denne uken.

Mandag: Ut og spise med to venninner om kvelden.
Tirsdag: Personalmøte og foreldremøte i bhg der jeg arbeider.
Onsdag: Fri fra jobb. Lunsj med venninner på dagtid. Sosial kveld med de andre på avdelingen min.
Torsdag: Ingen planer etter jobb.
Fredag: Feire bursdagen min :-)
Lørdag: Lekeland med ungene.
Søndag: Familieselskap.

Neste uke er heldigvis rolig :) har gått ut i permisjon :D kun et foreldremøte på tirsdag og time hos jm på onsdag. Så kommer pappa og samboer på fredag da og blir i ei uke som barnevakt i tilfelle fødsel :)

Grøss neste uke blir tøff, men også spennende!

Mandag er jobb og møte på jobben
Tirsdag er Excel kurs i oslo
Onsdag er Excel kurs i oslo, og foreldremøte på kvelden.
Torsdag er jobb, svangerskapskontroll og OUL :D
Resten av uken går med til maling av soverom og stue:P

Tirsdag: fysio
Onsdag: jobb 2-10
Torsdag: jobbe natt til fredag
Fredag:sove, babysvømming og 3 års dag med sambo<3
Lørdag: jobbe kveld
Søndag: jobbe kveld

Jobb mandag, tirsdag og onsdag, så vet jeg ikke. Litt stress å jobbe for vikarbyrå :(

Og jeg skal komme i gang med trening etter mange uker med virus og lungebetennelse.

Ikke noe spesielt på barna denne uken. Andteklassingen er usikker på hva hun vil være med på av aktiviteter, så har ikke begynt på noe enda. Men garantert at det blir med en jente og to hjem ila uka :)

Back
Topp