Hvordan ser neste uke ut?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her er det jobb til 16 hver dag for min del +

Mandag: kb har med bestekompis hjem ,muligens fotballtrening,trening på meg
Tirsdag: kamp med kb?
Onsdag: fotballtrening med kb,trening på meg
Torsdag: kamp med kb ,trening på meg
Fredag: Drar på hytta på høstferie

Tror det er noe høstsuppe også..

Last edited:
Skal ut og se mer på kjøkken på tirsdag og onsdag. Gubben skal i ett møte med broren, faren og en sosionom ang faren og hvordan de skal gjøre det når han kommer hjem fra sykehuset en gang ila uken. Babysvømming på lørdag :-)

Mye timer her og der, men jeg gleder meg til alle:) ultralyd, jordmortime, legetime og spatime:) en hver dag. Hehe. Ellers veldig lite.

Jobb til 1530 ca hver dag, ingen store ting på tapeten på ettermiddager annet enn å feire bursdag til søster og svoger, samt muligens bli tante ;)

Jobber natt til tirsdag og onsdag. Mini er i bhg hver dag og sambo er på skolen. Ingen store planer, svigers kommer en tur neste helg :)

En rolig uke for min del, skal ha en forsinket 6 ukers kontroll med legen på lillebror på torsdag. Vet jeg skulle noe mer men husker ikke hva... og så skal jeg prøve bake noen kaker til dåpen, lage og få sendt ut invitasjoner til dåpen. Planlegge pynt og blomster til dåpen, var planen. Frøkna har pappahelg Så da blir det bare meg og lillebror hjemme :)

Utenom jobb, levere og hente barn har jeg trening mandag, onsdag og fredag på programmet.

Vokse meg på onsdag, venninedate fredag og festival i helga.

Den ser rolig ut :) Fysio en dag bare, og barna har vel ikke noe stort på gang så jeg vet om ennå i hvert fall :) Håper p¨å fint vær så jeg kan gå mye tur :)

Rolig uke frem til helga. Litt jobbing, ta noen blodprøver, så reiser samboer på jakt ei uke og jeg og lillegutt blir alene. Da blir det ikke så rolig lenger :P

Jobb på mandag, kurs tirsdag/onsdag, jobb torsdag og fredag..
Helga vil jeg bare være hjemme helst..

Jobb til 16 hver dag.
Ingenting utenom dansing med storesøster på torsdag.

Jeg skal ikke på jobb før fredagsnatt:D
Kun høsttur med 2.klasse torsdag ettermiddag på planen:)

All idrett i morgen
Svømming på begge gutta onsdag
Gubben drar bort på jakt torsdag

En ganske normal uke med fotballtrening tre av dagene og klassearrangement én av kveldene. Neste helg reiser vi bort og gleder oss til det (besøke familie et annet sted i landet) :).

Mandag: ingen planer.
Tirsdag: drar til min mor (2t unna med bil), blir til onsdag :-)
Onsdag: Hjem igjen, for så å hente hunden til min bror som jeg skal passe mens de er på høstferie.
Torsdag: hente bonusbarna i bhg på ettermiddagen, gubben jobber kveld.
Fredag: ingen planer.
Lørdag: se fotballkamp (Liverpool-Aston Villa :-P)
Søndag: ingen planer.
:-) :-)

Mandag - jobb dag
Tirsdag - jobb dag
Onsdag - jobb kveld
Torsdag - jobb dag og Klovner i Kamp-konsert på kvelden
Fredag - søndag fri fra jobb og ingen planer :)

Back
Topp