hvordan ser ditt

Har ikke no bildet av det, for det eksisterer bare i hodet mitt...

Men jeg vil ha et stor kjøkken, det skal være benkplass på den ene endeveggen men ingen overskaper på den veggen, jeg vil nemlig ha mange vinduer så jeg slipper å se rett inn i veggen når jeg står å lager mat... også skal jeg ha en stor øy paralellt med den veggen...
Og den skal være stooor...vil også ha en liten vask på øya mi....Er jo alltid greit å kunne skylle litt grønnsaker mens man jobber der...eller rett og slett hendene når man har grisa litt :)

På veggen ovenfor øya, som da også er paralellt med den forrige veggen jeg snakket om, der skal det være sitteplass....Et stort kjøkkenbord med sofa/benk inntil veggen...og denne veggen har også store fine vinduer hvor jeg kan titte ut..

Kunne nok prøvd å forklare enda mer om f.eks de 2 andre veggene, men blir vanskelig å følge med til slutt ;) Anyway... Mitt drømmekjøkken er stort, luftig og kommer til å være samlingspunktet i huset...Vil bruke mye tid på å lage god mat, og engasjere hele familien :) Tror nesten ikke vi trenger stue egentlig...For vi kommer til å kose oss så mye på kjøkkenet [:D]

Back
Topp