Hvordan ser dine negler ut?

lille iskaffe

Forumet er livet
jeg klarer ikke å spare så jeg må støpe hvis jeg skal ha fine negler.

Akkurat nå er de nedbitt/klippet,men til vanlig har jeg lange negler som jeg steller godt med[:D]

Akkurat nå er de klippet korte, man kan ikke ha lange negler når man jobber på tivoli på 17.mai...
Ellers har jeg lange negler, men det kommer av at de vokser så veldig fort.

Mine er veldig harde og brekker skjeldent, de er i grunnen fine og sunne, men jeg driver med så mye maling og selvbruning at de blir misfargede!! Da er de stygge, så da må dem enten lakkes eller klippes, jeg er lat, så jeg klipper[8D]

fine syns nå jeg da=) lange...liker veldig godt lange negler...

har aldrig klart å spart negler før jeg begynte å støpe på i fjor...etter det har jeg klart det,og nå har jeg "mellom" lange negler...steller med de nesten hele tiden[:)] og nå som jeg har gått på negle kurs,så blir det litt xtra dulling med de nå og da[:D]

Alltid passe lange, jeg er avhengig av å ha neglfil tilgjengelig, de fliser seg lett, så de pleier være ganske fine!

Akkurat nå er de forholdvis korte pga jobben jeg har.

Korte, men sterke (så lenge de er korte), kanskje litt ujevn lengde fordi noen vokser fortere enn andre, og ikke noe farge eller noe, aldri brukt neglelakk omtrent i hele mitt liv.

Jeg filer dem alltid ned, uhygienisk med lange syns jeg... Og lange negler kan se ganske harry ut også, kremt kremt..... Liker det best mer naturlig..
Men steller dem nesten hver dag da, har på blank eller lys rosa lakk.

ORIGINAL: oliversMamma

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] svar nok?[8D]

Titter ned på neglene mine for å se..

Hehe.. noen korte og noen lange[&:]
Hvis jeg klipper litt på lillefingerneglene og sliper litt på ringfingeren på venstrehånd, blir de fine. Men gud så lat jeg har blitt på det området.
Pleier å fikse de hvis jeg skal noe, i går var det jo 17.mai, men ser med forferdelse at det har jeg glemt.

Glemmer meg selv ofte med slike ting for tiden.
Barn og svanger vettu.

ORIGINAL: livmor

Mine er alltid klipt korte. Blir de lange fliser de seg lett. Dessuten synes jeg også at det er uhygienisk med lange negler.. men fint er det. Særlig på fest og når man er pynta[:)]

Mine ser for j..... ut nå-akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen og vet ikke hvordan jeg skal få sagt det på jobb-kunne ikke passet dårligere for å si det sånn, flere årsaker....[&:]
Men junior er sterkt ønsket[:)]

Venstre tommelfingernegl er laaang, mens de andre er klippet...

Back
Topp