Hvordan ser deres juletre ut i år?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
har dere pyntet treet i år ?
Evnt når pyntes det ?

Ekte tre eller plastikk ?

Og til slutt, del gjerne bilder med oss :) :)

Har ikke noe juletre sånn sett... Ska feire hos foreldrene mine.. Kan legge inn ett bilde av det imårå evt.. De har edelgran... Ellers så har Oline ett lite i plast på sitt rom:-)

Sent from my GT-P7510 using BV Forum

Har ingen ... Har en 1åring,som er litt for klåfingret hehe.......................... :P

Vi måtte pynte tidlig i år, fordi min samboer har skikkelig møkka jobbe helg!
Vi har edelgran, selvfølgelig ekte :)
Jeg reagerer litt på treet, men jeg får heller ta noen ekstra allergi medesiner i julen, det lukter jo ikke jul av plastikk :) ImageUploadedByBV Forum1356201077.488518.jpg

Slik ser juletreet vårt ute. Størstemann har pyntet det hele og liker å være veldig systematisk. Så her er blå kuler sammen og røde kuler sammen :)

Har ekte edelgran med kun hvite kuler, gjennomsiktige glasskuler og sølv figurer på, kjøpte også lammeskin det står på men treet er så stort og fyldig så det syns ikke så godt :p men uansett ble det nydelig <3

Har ikke kjøpt tre ennå. Hærregud, håper dem har noen fine igjen! Iår blir det ikke noe trend pynting, bare masse forskjellig og rart! Slik d var når mamma levde og vi pynta tre. Gleder meg!:D

Har ekte edelgran som er ca 180 cm høg, med røde/gull kuler og gull lenker. Lys og stjerne også (selfølgelig).

Her pynter vi ikke juletre før i morgen:-)
Vi måtte ifjor gå over til plastikk pga allergi..... pleide alltid å gå i skogen å hogge tre selv men men....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp