Hvordan ser deres barn menu ?

den siste hvilen er på ca 30min. Og selv om hun har denne så gnir hun seg i øynene og gjesper når kl er 19.30. Så jeg tror nok hun trenger den hvilen jeg.. Idag fikk hun bare to hviler fordi den første ble på hele 2 timer siden hun sovnet så sent igår. Så hun var våken fra 14.30-18.30/19.00. Våknet etter en halvtimes tid og var umulig å legge igjen. Dette problemet har vi sett hver gang hun dropper den siste hvilen. Da tar hun den siste hvilen kl 19, og vil ikke sove før det har gått nye 2,5 timer med våkentid.. Kan være vi må begynne å forskyve hvilene litt lenger og kun ha to. Men hun blir veldig sytete og virker som hun trenger alle hvilene sine.

Ps. Hun har normalt veldig korte hviler. Sover som regel kun ca 40-45min. Så hvis hun ikke skal ha den siste så må hun være våken fra 13.00/13.30 til 19. Det er alt for lenge! Hun er stuptrøtt etter 2,5t våkentid..

Celia 11.01.14
Ah tolket det til at hun sov nesten til neste måltid jeg ut i fra oversikten.

Husker det samme med jenta her ang siste duppen på kun 30 min, når den ble senere og senere at hun sovnet ikke for natten allilevel, trengte kun 30 min. Veldig trøtt etterpå allikevel. Men når den ble veldig sen holdt jeg henne våken en time ekstra og så la henne for kvelden en time før normalt. Kanskje hun er i overgangen her nå hun di. Slitsom tid!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ah tolket det til at hun sov nesten til neste måltid jeg ut i fra oversikten.

Husker det samme med jenta her ang siste duppen på kun 30 min, når den ble senere og senere at hun sovnet ikke for natten allilevel, trengte kun 30 min. Veldig trøtt etterpå allikevel. Men når den ble veldig sen holdt jeg henne våken en time ekstra og så la henne for kvelden en time før normalt. Kanskje hun er i overgangen her nå hun di. Slitsom tid!

Ja vi får se litt fremover hvordan det blir. Ikveld har vi bestemt oss for å ikke bysse. Evt bare ta henne opp og trøste og legge henne ned igjen.Når vi gav opp byssing igår ikveld så sovnet hun plutselig av seg selv uten en lyd. Så håper kanskje det kan hjelpe at vi ikke duller så mye:p

Celia 11.01.14

• Liker
Reactions: EJ
08:00 - Full prosjon grøt + vann
11:00 - smoothie eller fruktmos + 90ml mme eller 200ml mme (sprørs hvor vi er og hva vi gjør...)
14:30 - Smaksprøver på middag + 170mme
ca 18:00 - Full prosjon grøt + vann
ca 18:30 - 60ml mme før legging...

Redigert: Hender han får smake på frukt eller annet om jeg spiser.

Ja vi får se litt fremover hvordan det blir. Ikveld har vi bestemt oss for å ikke bysse. Evt bare ta henne opp og trøste og legge henne ned igjen.Når vi gav opp byssing igår ikveld så sovnet hun plutselig av seg selv uten en lyd. Så håper kanskje det kan hjelpe at vi ikke duller så mye:p

Celia 11.01.14
Ja noen ganger forstyrrer bare byssingen, trenger bare ro. Vesla her bøyer deg bakover da og vil ned i sengen. Hvordan gikk det i kveld?

Ja noen ganger forstyrrer bare byssingen, trenger bare ro. Vesla her bøyer deg bakover da og vil ned i sengen. Hvordan gikk det i kveld?

Ikke noe bedre ikveld.. Prøvde å legge henne rett i seng og gikk ut av rommet. Lå å sprellet en stund før hun ble sint og det ble mye styr igjen..

Sent from my iPad using BV Forum

Mellom 06-07 et sted: 135 ml melk, Sovner igjen etter det
09.00: Grøt, vann og sviskemos
10: 100 ml melk
10.30: Dupp, sover ca 40 min
12: Lunsj, brødskive og fruktmos
13: 100-135 ml melk
14: Dupp (som regel trilletur), sover ca 40min-1time
16-17: Middag
18-19: Grøt, vann og sviskemos
Kveldstell og avslutter med 100-135 ml melk.
Sover rundt 20 og sover rundt

Helga har i alle fall sett slik ut:

Natt: 2x150 ml mme/velling

09:00 grøt + vann
12:00 fruktmos+mme (60-90ml)
15:00 1/2 middgasglass ca + vann
18:00 grøt + vann
19-20 150-180 ml velling

Hvis han legges tidlig droppes som regel grøte og han får kun velling.

Februar-14 mamma ❤️

Her ser dagene ca sånn ut;
0700 - flaske og sover/koser litt mer
0900 - grøt og vann
10-1130 - sover
12/1230 - frukt og vann
1330-15 - sover
15 - middag
1730 - grøt
1830/1900 - flaske og natta :-)

Var redd jeg ga henne for mye mat men det jo nå at mengden er normal :-)

07-08: melk 210ml (ublandet)
10-11: Grøt
13-14: fruktmos
16-17: middag eller grøt
18-18.30: grøt og melk
I seng mellom 18.30-19.

Noen dagee når vi er på farta blir det flere melk måltider, og andre dager flere grøtmåltider. Men første og siste måltid har vært uendret i flere mnd :)

Back
Topp