Ah tolket det til at hun sov nesten til neste måltid jeg ut i fra oversikten.den siste hvilen er på ca 30min. Og selv om hun har denne så gnir hun seg i øynene og gjesper når kl er 19.30. Så jeg tror nok hun trenger den hvilen jeg.. Idag fikk hun bare to hviler fordi den første ble på hele 2 timer siden hun sovnet så sent igår. Så hun var våken fra 14.30-18.30/19.00. Våknet etter en halvtimes tid og var umulig å legge igjen. Dette problemet har vi sett hver gang hun dropper den siste hvilen. Da tar hun den siste hvilen kl 19, og vil ikke sove før det har gått nye 2,5 timer med våkentid.. Kan være vi må begynne å forskyve hvilene litt lenger og kun ha to. Men hun blir veldig sytete og virker som hun trenger alle hvilene sine.
Ps. Hun har normalt veldig korte hviler. Sover som regel kun ca 40-45min. Så hvis hun ikke skal ha den siste så må hun være våken fra 13.00/13.30 til 19. Det er alt for lenge! Hun er stuptrøtt etter 2,5t våkentid..
Celia 11.01.14
Husker det samme med jenta her ang siste duppen på kun 30 min, når den ble senere og senere at hun sovnet ikke for natten allilevel, trengte kun 30 min. Veldig trøtt etterpå allikevel. Men når den ble veldig sen holdt jeg henne våken en time ekstra og så la henne for kvelden en time før normalt. Kanskje hun er i overgangen her nå hun di. Slitsom tid!
Sent from my iPhone using BV Forum