Hvordan ser dagens deres ut?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Er som alle andre her veldig glad i babyen min, og nyter tiden vi har sammen.. Meeeen :
Føler nesten dette er tabu å si: men av og til kjeder jeg meg litt! Føler dagene blir så lange, spesielt med den dumme snøen.

Hva pleier dere å gjøre med baby om dagene? Her blir ofte dagene så like. Trenger litt inspirasjon!

Jeg kjeder meg en del jeg også! Prøver å komme meg en del ut, men det fører ofte til overstimulert baby, så vi må alltid ha noen hjemmedager i mellom. Kommer oss ut på en gåtur hver dag da, så jeg slipper å gå helt på veggene. Var verre når det var 20-30 minusgrader. Jeg leser/strikker/trener når hun sover de korte duppene sine på dagen, den lange må stort sett gå til noe husarbeid... Føler våkentiden hennes går mest til mating og å få henne til å sove igjen foreløpig :p vi leser litt bøker, leker eller bare koser. Veldig ensformige dager, slik vesla liker det best.

Jeg kjeder meg når jeg ikke får lagt søta fra meg når hun skal sove sånn at jeg får gjort no annet enn å sitte i sofaen :P :D Men ellers synes jeg det er kjempedeilig å være hjemme med snuppa. Vi kan trille tur eller kose oss inne. Skal snart begynne på babysang, og så er jeg med i barselgruppe ca en gang i uka. Møtes hjemme hos hverabdre og drikker kaffe :)

Ikke mye inspirasjon å hente hos meg tror jeg. Står opp, leverer i bhg, tar dupp, står opp og duller og daller og prater og leker, tar dupp, står opp, tar dupp etc..... frem til leggetid :p !!!

Vi drar ikke på babysang etc. Kommer alltid noe i veien, dessuten er jeg utslitt så er bare hjemme. Hele tiden. Bortsett fra timer på HS eller lege.

Her r det blitt nesten litt mye. Har babysvømming på tirsdager og Cos-P kurs på onsdager. Mandager hender det at vi reiser inn til foreldrene mine. De tre siste fredagene har jeg tatt toget med lille inn til Oslo (babytreff, hatt han med på jobben, vært hos bestevenninnen min). Utover det er det jo treff av og til, prøver ellers å få gått ut med lille, om så bare til butikken. :)
Denne uken er heldigvis litt roligere.

Men når vi er hjemme så går det mye i lek, ligge på magen på matten, lese bok til lille. Når han ammes /sover på meg blir det litt tv-titting. Skulle gjerne hatt litt tid til rydding og strikking, men han sist ikke lenge nok alene til det..

Går vel mye i d samme. Er i bassenget en gang i uka, er ferdig med det første babysvømming -kurset. Og har barselgruppe en gang i uka.
Ellers går det i å prøve å venne litt til vogn,leke på gulv, lese bok, gjøre husarbeid med barnet i bæresele. Blir litt kjedelig innimellom, men det blir bedre etterhvert.

Synes dagene raser av sted. Minst en eller to turer i uken til et senter eller byen (Oslo), en dag med trening på elixia for mor, en dag barseltreff og så er det helg igjen. Tiden mellom levering og henting går fort også prøver man jo å gjøre litt husarb og erender også. Hvis hjemme mer enn to dager går jeg på veggen og blir deppa

Her går tiden nesten alt fort fort syns jeg.

Jeg bruker mye tid på kjøkkenet når snuppa sover, ellers liker hun også å følge med fra tripp trappen sin;)
Mye trilleturer.
Babysvømming hver uke.
Er sosiale ute, på kafe etc.

I dag har vi vært til dåpssamtale og lengre trilletur.
I morgen skal vi til byen med svigermor/farmor.

Sjelden en dag uten planer i grunn.

Back
Topp