Hvordan ser d ut til dere til vanlig/akkurat NÅ? tør du

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
For en tråd på generelt tok jeg bilder av hvordan d ser ut akkurat NÅ, og d er ei stund siden d ble shina her i huset[X(] Velger med omhu hva jeg bruker energien min på[8|][8D]
Sånn ser d ut AKKURAT NÅ! og jeg velger å sitte på bv (står ei kake i ovn, og middag er underveis da)

Må si at kjøkkenbenkene blir shina 2 ganger per dag, men nå er d litt ting på g her

huff, vårt soverom er vel der d skyves unna når vi il utsette ting

sånn gidder ikke å legge ut shina, d har jeg gjort mange ganger før

Haha så gøy! skal ta bilder nå jeg, men er litt rydde ekstrem.. allerede plukka opp etter play daten i formiddag .. [:D]

Føler vi har en helt "fantastisk" stil hjemme hos oss, innredet med kjærlighet, brukte ting og ting vi har fått/er på salg[:D]

Og Sofie sitt hjørne, der hun sover søtt.... [8|]

Hehe morsom tråd. Har ikkeno kamera for deeeet har kattene deisa i vannskåla ja... [&o] Så da blir det dårlig med bilder herfra.

Men RenathePro, jeg tror vi har samme sofa (London eller Kreta fra Bohus) og bord i bombayserien. [8D]

Her er det forøvrig ganske bomba. Men oppvaska er iallefall unnagjort og det verste rotet rydda vekk. Må tørke støv i stua ser jeg.. [:'(]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Hehe morsom tråd. Har ikkeno kamera for deeeet har kattene deisa i vannskåla ja... [&o] Så da blir det dårlig med bilder herfra.

Men RenathePro, jeg tror vi har samme sofa (London eller Kreta fra Bohus) og bord i bombayserien. [8D]

Her er det forøvrig ganske bomba. Men oppvaska er iallefall unnagjort og det verste rotet rydda vekk. Må tørke støv i stua ser jeg.. [:'(]

Hehe gubben som valgte ut.. så stilene er litt.. merkelige her, jeg har dilla på hvitt og gubben ønsker seg mer i bombay serien [:D][8D]

ORIGINAL: RenathePro

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Hehe gubben som valgte ut.. så stilene er litt.. merkelige her, jeg har dilla på hvitt og gubben ønsker seg mer i bombay serien [:D][8D]

Hehehe, her er det jeg som står for valgene i "samarbeid" med gubben. Dvs, jeg sier "er dette greit for deg?" og han bare trekker på skuldra. Bombayserien er fin, men krever litt jobb for å holde vedlike da.

kjøkkenet

stue

bad 1

bad 2

Emilia sitt rom [8|]

ikke strøkent her heller, orket ikke ta bilde av de andre soveromma he he

Tørr ikke å legge ut noen bilder herfra.. ser helt BOMBA ut! Ligger partylite varer over alt! Har nettopp fått inn sommerting å driver å sorterer i baggen min. [8D]

Her er det faktisk strøkent[:)]!! Akkurat nå. Eller Simon ligger på gulvet på dynen, med en del leker rundt seg. Ellers er det ingenting som er der det ikke skal være. Men det er bare fordi jeg tok helgevasken i går OG i dag!

Edit: Har ikke strøm på kameraet, og finner ikke laderen.

Hehe[:D] Så artig dette var!
Morsomt å se alle barnetingene hvor mye plass de tar, og at alle har leker på stua[:D]

arti å se! synes jod var nesten strøkent til deg da connie[;)]
Leker tar mye plass ja! men sånn er d mens de er små[:)] vil jo gjerne følge med på hva de driver med[8D]

kom igjen da jenter, sikker på at flere kjeder seg litt[;)]

Stue

Spisestua

Kjøkken

Soverom                                   Bad

Fikk ikke tatt bilde av soverommet til Kaia siden ho har lagt seg [;)]
Ble visst en del bilder likevel! [8D]

Bomba her og. Men har unnskyldnngen på plass. Nettopp flyttet ;) Har montert kommode i dag, så da ble alt flyttet mens den ble montert.
I kveld/morgen blir nok skuffene fylt.
Om en uke skal alt rote være borte [:D]

Nymonterte kommode:

Stuen:

Kjøkken:

Barnerommet to be:
Tomme esker: Hamstert litt bleier:

Badet:

Entre:

På masterbedroom ligger snuppa, så ingen bilder derfra:)

oi, gøy! pleier stort sett å være rimelig strøkent her og det er det nå også, men klokka er tre på natta så jeg prøver meg imorgen :D men gøy å se hvordan dere bor her inne!:) føler jo man blir mer kjent da
:)

Haha så artig!! Her er vi på flyttefot, så SER IKKE UT! :)
Får heller legge ut når vi har flytta [8D]

her bor vi [:)]

Har en soon to be 3åring i hus, så her er det ganske bomba [8D] Kan ta bilder senere [8D]

Joda her er det sånn:
Gangen våres:

Et rotete kontor.

Og rotete på badet, måtte dursje og det ble bare kaos på morgenen idag fordi lillegull hadde bæsjet ut igjennom bleia og overalt.

Theodor Alexsander sitt rom:

Her var det også rotete pga. bærsjeulykken på morgenen.

Kjøkkenet

Stua våres:

RenathePro og prosjekt Kolme: sånn sofa har vi og!!  :)

he-he..  herfra får dere ingen bilder!!!! Ser ikke ut her etter en helg med spysjuka og iikke noe overskudd!!

Da skal vi se om jeg får lagt ut... tihi...

slik ser det ut hos oss til vanlig...

Kjøkkenet...

"Lekerommet"

Stua.. (som aldri blir brukt..)

Bada våre..

soverommet vårt...

Det som skal bli soverommet til Emilie..

Gjesterommet har jeg glemt å ta bilde av... men men...

Back
Topp