Hvordan ser døgnet ut..

heltgrønn

Glad i forumet
Junilykke2018
♡Julekulene 2021♡
-med tanke på soving, både på natt og dag. Ammer dere på natt, og hvor gammel er baby/barnet? :smug:
Moro å se hvor ulike de er. .

Selv har jeg en baby som sliter med å finne roen på natten, noe som resulterer i behov for masse søvn på dagtid. Har tre dupper ila en dag. Sovner 19.30 og våkner ca 06.30/7.30.
Ammer to ganger på natten/morgenen mellom klokken 04 og 06.30 Hun er litt over 1 år :joyful:
 
Sover fra 19 til mellom 6 og 8. Ammer på morningen og i søvn på kvelden. Sluttet med dagsoving. Er snart 3 år, ammet 1-3 per natt frem til 2.5.
Ved 12 mnd ammet jeg hver 2-4 time, natt og dag med unntak av barnehagetiden. Sov også ganske lite på dag ved 1 års alder, en dupp på 30min-2 timer
 
Last edited:
Sover som regel fra 18:30-06/07, og sover kl 12 i ca. 40min-1 time. Hun er 1,5 år. Får en flaske med ekstra lett melk før hun legger seg. Akkurat nå er vi inne i en periode hvor hun våkner litt om natten (18 months sleep regression).
 
Ungen er straks 18 mnd
Våkner som regel en gang mellom 6 og 7,oftest 6:40 :p
På natt våkner han alt fra 0-3 ganger og noen ganger mer. Men ikke merket så mye til 18month sleep regression enda, (merket ikke såå mye ved 4 mnd, litt mer ved 6 mnd, men 12 mnd var Texas og da var det full kråking på natt og morgen fra 5:00 hver dag i 4 mnd, holdt på å bli gæren)

Sluttet å amme for et par uker siden, baby sitt initiativ, jeg ville egentlig amme til 2 år :rolleyes: sluttet å amme på natt ved 10,5, det var mitt initiativ og baby var klar for det.
Sover én lur fra 12.00 på alt fra 1t og 20 min til 2t og 50 mi. 2t er best :) gikk over til 1 lur ved 14 mnd, prøvde flere ganger tidligere, men han var ikke klar før.

Legger seg rundt 19 på kvelden, vi sitter inne hos han til han sovner og det tar 20-45 min, men han er helt rolig i den perioden.
 
Hun fylte nettopp 2 år, starter dagen ca kl 6, og sover en lur fra ca 11.30-12 ish. Sover alt fra 50 min -2,5 timer. Om hun ikke er våkna etter 2,5 timer så blir hun vekka. Legges ca kl 19, tidligere om hun har sovet lite på dagtid eller er veldig trøtt, seinere om hun har sovet godt og er opplagt. Er våken alt fra 2-8 ganger på natta enda.
 
Snart 2 år. Nå er det ferie, så da blir det litt senere kvelder og det samme om morgenen. Men til vanlig legges han rundt 19 og våkner rundt 6. Sover som regel 1,5 time på dag. Aldri ammet, men sov ikke hele natten før han bikket et år. Begge ungene sover hele natta og halleluja for det.
 
Back
Topp