Hvordan seng?

Sniker litt :)
Vi har Troll Bedside på lilletuppa vår. Senga vår er for smal til at samsoving var forsvarlig i den, så da endte vi med bedside. Hun er nå 5 mnd og skal snart over i sprinkelseng. Bedsiden har vært helt fantastisk med tanke på amming på natt og tilvenning med å legge henne i sengen. I begynnelsen ville hun bare sove på meg. Sakte, men sikkert ble hun mer vant med senga og at vi var ved siden av, og sover nå hele natta (med 1-2 nattmåltider) uten problemer. Anbefaler virkelig bedside. Troll sin han du lage om til en benk som du eventuelt kan ha i gangen eller på barnerommet senere :)

Sprinkelseng etter storesøster, vugge på vårt soverom, men blir nok samsoving i starten. Lekegrind i stua.. :)

Skal ha en eller annen type bedside crib på rommet vårt og sprinkelseng på rommet til ungen. Har ikke plass til å flytte sprinkelsengen inn på rommet vårt i første perioden.

Vi kommer til å flytte til ny leilighet 3 mnd etter fødselen. Akkurat nå har vi ikke plass til en seng på soverommet. Har tenkt å kjøpe en vugge for å bruke på dagen, og bruke soveplassen i vognen om natta. Det er første barn og jeg har 0 erfaring. Tar imot veldig gjerne gode tips.

Med førstemann hadde vi sprinkelseng, den tok vi av ene veggen og satte inntil vår seng.
Satser på det med nr 2 også.

Hadde sprinkelseng til første som funket veldig bra, men har litt lyst på bedside crib[emoji4]

Hvordan fester man en sprinkelseng til sin egen seng? Finnes det universalfester, eller er det bare enkelte senger dette funker med? Merker jeg er helt grønn på dette

Har ei gammel skuvseng etter bestemor og bestefar. Den har tante, pappa, jeg og alle ungene mine brukt. Nå er det babyen sin tur til våren[emoji4]

Soverom: Hadde tenkt på sprinkelseng men når jeg har lest på tråden her og googlet de diverse typene så har jeg falt helt for next2me eller bedside me sengen[emoji7]

Stue: Her blir det en familievugge

Har lyst på bedside crib så lenge babyen sover på vårt rom

Back
Topp