Hvordan regnet dere termin?

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg hadde positiv el test kun lørdag 9 og beregnet termin etter dette på bv sin kalkulator. Når jeg regner etter siste mens (som har vært veeeldig varierende) så får jeg fire dager senere.

Jeg hadde positiv el test kun lørdag 9 og beregnet termin etter dette på bv sin kalkulator. Når jeg regner etter siste mens (som har vært veeeldig varierende) så får jeg fire dager senere.
Ser at det varierer veldig her inne:p Tror nok det er greit å benytte de kalkulatorene som en pekepinn, men ikke legge så alt for mye i dem. Heller vente til det blir fastsatt av fagpersonell:p hehe

Jeg tok ut p stav den 28 desember og hadde el 12 dager etter så har regna ut i fra el . brukte den kalkulatoren på en av baby sidene

Jeg brukte bv sin kalkulator og tok utgangspunkt i første dag i siste mens. Jeg tenker også som det blir sagt over her at det bare er en pekepinn og at man som regel blir flyttet ved oul :)

Jeg tok bv sin terminkalkulator og regnet ut fra siste mens. Gjorde det i mine to forrige svangerskap også. Første gang var jeg usikker på dato for siste mens, men tok ca dato. Ble flytta to dager fram på oul. Sist ble ikke termin flytta på oul. Så regner med jeg er ganske nære denne gangen også.

Jeg må også gå ut i fra unnfangelsen og ikke første dag I siste mens for det skiller endel dager :-/

Jeg har tatt utgangspunkt i når vi hadde samleie og el. Det var veldig sent på kvelden og jeg hadde på forhånd beregnet el dagen etterpå, så har regnet fra den dagen jeg tror jeg hadde el og tenker at det bør stemme ganske bra :rolleyes:

Jeg har tatt utgangspunkt i eggløsningsdagen etter temping. Syklusen har vært for lang til å ta utgangspunkt i første mensdag.

Tatt utg. i første dag av siste mens :-)

Jeg går ut i fra siste mens. Den sier at unnfangelsen fant sted rundt den 15. januar og det er den dagen vi hadde samleie som det på pent norsk heter :p så den stemmer nok ganske ;) Men det jeg syns er rart er at på nettsiden så regner de 40 + 3, mens app'n regner de 40 + 2.

BV sin kalkulator. Den regnet fra første blødningsdag i siste mens. Den sa at jeg er nå 3+3 basert på det. :)

Back
Topp