hvordan reagete foreldrene dine..

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
De ble glade begge gangene.

De ble veldig glade alle sammen, både foreldrene mine og svigermor.
Hører kanskje med at vi var over 30, gift, jeg hadde fast jobb og vi hadde kjøpt leilighet - og det var første barnebarn på begge sider. :D
Så det var vel ikke akkurat noe "sjokk", men en positiv og etterlengtet nyhet. :)

Min mor hoppa så fort opp av stolen ho satt på så den ramla i gulvet med et smell, hehe.
Pappa satt å gråt bort i en stol og farmor tørka tårene. Eller dvs ALLE i rommet tørka tårene, hehe. (18 stk)
Svigermor ble overlykkelig og begynte å strikke på et babyteppe med en gang.

Klarte ikke holde meg, så sa det til mamma og pappa i dag ;-)De ble utrolig glade, mamma gråt noen gledestårer:-)

De ble overlykkelige da vi ventet nummer en (første barnebarnet deres på toppen av det hele). Da vi røpet at det var en til på vei ble de også kjempeglade, men pappas første kommentar var: "Oi, dere skal jammen få det travelt!" :)

Nr 1: pappa ble dritsur, mamma var støttende som vanlig. Pappa ville ikke engang snakke med meg den dagen, men ringte meg opp samme kvelden og beklaget, og siden det har han vært suuuuper! :D Var student i et annet land. Fødte der, og han hadde tatt med seg to kofferter med Libero bleier str 1 og 2.

Nr 2: begge ble glade

Mamma var sint første gang, kanskje ikke så rart da jeg og Sambo bare hDde vært sammen i et pr mnd.
Pappa ble overlykkelig (de er skilt). Mamma ble glad når hun bare hDde roa seg litt.

Med nr 2 var det bare glede :)
Nå maser de etter en nr 3. Men jeg har sagt stopp. Vi har jo 3 tilsammen siden sambo har ei datter fra tidligere forhold :)

Alle ble glade på våre vegne da de visste vi hadde prøvd en stund :) svigermor var den som på forhånd hadde sagt hun ikke regnet med en kjempereaksjon, men var den som tok til tårene :)

Back
Topp