hvordan reagete foreldrene dine..

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nr 1:
Jeg var lærling, og hadde vært sammen med pappaen i 9 mnd ;) Så hun ble sjokkert i 30 sek, før hun roet seg ned å ble glad ;)

Nr 2:
1 år etter ble jeg gravid med nr 2, de hadde ventet på det sa hun, så hun ble glad.

Nr 3:
2.5 år etter nr 2, ikke planlagt, så jeg gråt nesten i tlf :P men mamma sa alt ordnet seg, og hun ble glad :)

Moren min ble sint fordi jeg ikke fortalte det før uke 16.
Men det er fordi hun er ei sladrehøne uten like, klarer ikke å holde på noe selv.

Mamma - negativt begge gangene
Pappa - helt ok begge gangene

Med første var jeg 19, lærling, bodde hjemme og gravid etter ons. Pappa ble rasende og mamma tok det fint.

Denne gangen er jeg og singel da det ble slutt 2 uker før jeg oppdaget at jeg var gravid. Mamma ble glad og pappa ble sur denne gangen og. Lurte på om ikke jeg hadde lært etter sist....

Svigemor ble hoppende glad og mamma ble glad hun og, men litt bekymret for hvordan det skulle gå fremover.

Har ikke fortalt om nr 2, men mamma kommer garantert til å bli bekymret mtp bhgfristen. Har termin 13 september :p svigemor blir nok hoppende glad igjen, hun har ventet omtrent siden forrige fødsel :p

Veldig glade begge to, så klare for å bli besteforeldre ;)

Har ikke fortalt det enda, men gleder meg i hel til å fortelle :-) Holder på å sprekke hver gang jeg prater med mamma :-) Hvordan fortalte dere det? (Eller hører det til i separat tråd kanskje :-))

Har ikke sagt noe til pappa enda siden han har vært på ferie, og vi har til vanlig veldig lite kontakt. Han blir nok glad, men forventer ikke noen spesiell reaksjon egentlig.

Mamma hadde nok blitt kjempefornøyd, da dette var et høyt ønske da hun lå på dødsleie for 5 år siden. Kan se for meg reaksjonen henne♡ vakreste mammaen min♡

Har ikke sagt noe til pappa enda siden han har vært på ferie, og vi har til vanlig veldig lite kontakt. Han blir nok glad, men forventer ikke noen spesiell reaksjon egentlig.

Mamma hadde nok blitt kjempefornøyd, da dette var et høyt ønske da hun lå på dødsleie for 5 år siden. Kan se for meg reaksjonen henne♡ vakreste mammaen min♡

Trist å høre om mammaen din :-( Sikkert ekstra sårt når en blir mamma selv. Sender mange varme tanker :-)

Gledestårer. :)

Trist å høre om mammaen din :-( Sikkert ekstra sårt når en blir mamma selv. Sender mange varme tanker :-)

Takk for det ♡
Sårt er det jo, men hun lever videre i meg, og jeg vil gjøre det jeg kan for å bli en like god mamma som henne :)

Var livredd for å fortelle det til mamma for e var redd ho ikke ville like det, men e klarte jo selvfølgelig å røpe meg selv med å si at jeg ikke kunne bruke en spesiell krem :P tror ho spurte 3 ganger hvorfor e ikke kunne bruke den uten å få svar for e viste ikke hva e skulle si :P plutselig sier ho "er du gravid" :P ho ble heldigvis glad for det :) ho ble jo mormor for første gang :P pappa sa ikke så mye men ble glad :) men neste gang skal ikke min pappa få vite det før ungen er født..

Mamma lo litt av meg fordi jeg var så sinnsykt oppgitt og redd!!! Men hu forsikret meg om at jeg faktisk var i stand til å ta meg av ett barn så det var en god samtale :)

Med nummer to ble hu kjempe overrasket og glad :D

Veldig glade begge to :) Neste gang vil jeg prøve å vente, for mamma klarer jo ikke holde kjeft, så ALLE får jo vite det :p

Nr 1. Lærling for pappa. Han lo høyt. Mamma satt å rista på hodet og sa "kun 18 du å. Er visst tradisjon her". Svigermor ble hoppende glad og svigerfar tror jeg ble glad. Men han har mer steinansikt :p

Med nr to fikk nr 1 fortelle det. Problemet var at ingen trodde på hu. Hu var over 4 år da. Alle trodde vi skulle kun ha hu da. Etter å ha vist både test og alt ble alle hoppende glade.

Back
Topp