Hvordan reagerte partneren din?

Han ble like sjokka som meg:hilarious: viste han testen og spurte “hva skal vi gjøre nå?” Tror ikke jeg fikk noe svar, han ble helt paff:hilarious: vi er glade nå altså! Måtte bare la det synke inn litt:shy:
 
Vi fikk en gutt i januar 2018, jeg testet positiv om kvelden, ba han komme inn på badet med en gang, og spurte hva han så på testen, han smilte som en som og spurte om den var positiv... og jeg grein o_O:smiley-angelic003
 
Han er i beskyttelsesmodus og vil ikke ta det inn over seg fordi han er redd vi skal miste igjen :(
 
Han hadde vært ute en tur og det første han sa da han kom hjem var at jeg måtte ta en test fordi han ikke klarte å tenke på noe annet Han så på testen før jeg fikk sjansen og han ble veldig glad. :)
 
Jeg gav testen til mannen som en ekstra liten julegave på julaften :Heartred:santa
Han blei glad såklart...men så begynte han å tenke på at vi må ha flere seter i bilen:hilarious: mannfolk altså..:laughing021
 
Eg testa mens han stod i dusjen, og la testen på vasken. Såg at den umiddelbart blei positiv, så gjekk å gjorde andre ting mens sommerfuglene fauk inni magen min. Kom tilbake då eg hørte han gjekk ut av dusjen, og då står han der og ser, og så spør han «ka, ehm, ka betyr detta?». Begynte å grina av glede når eg sa den va positiv❤️
 
Vi hadde akkurat kommet hjem fra juleferie. Jeg hadde de siste dagene kjent stikninger nedi magen og forventet mens hadde ikke dukket opp (jeg har historie med uregelmessig syklus, så dette i seg selv er nødvendigvis ikke et tegn på graviditet hos meg). Jeg klarte dermed ikke å holde meg fra å teste i det vi kom inn dørene hjemme. Da det dukket opp to tydelige streker på testen prøvde jeg så godt jeg kunne å holde sjokket og lykken inne, mens jeg begynte å rydde ut av koffertene hjemme samtidig som jeg spurte om mannen kunne dra ned i butikken å handle noen ting som vi manglet til middagen. Da han dro ned i butikken fant jeg fram en liten body som jeg kjøpte tidligere i høste med "i love dad" på, og pakken denne inn sammen med digital test. Da han kom opp igjen sa jeg at jeg hadde glemt å ta med en julegave på ferie, derfor måtte han få den nå. Han åpnet den og ante virkelig fred og ingen fare, og han ble helt sjokkert når han så hva som gjemte seg inni gaven. Vi har prøvd så lenge, så at det noen gang skulle klaffe, og at det skulle klaffe nå kom virkelig som en overraskelse på begge. :love7
 
Jeg var så hormonell, kjente mensmurringer og hele pakka, hadde ikke fått mensen igjen etter SA, så jeg så frem til å få «systemet» igang igjen. Fortalte jo at nå kjenner jeg at TR er rett rundt hjørnet. Så jeg ble veldig overrasket når jeg fikk positiv test. Han visste ikke at jeg hadde testet så han ble såklart mer overrasket og veldig glad.
Selv om vi var klar for å begynne å prøve så var vi ikke forberedt på at det skulle gå så fort. Forventet egentlig noen mnd med prøving.
 
Jeg hadde kjøpt på forhånd en bleietruse og body med politi på, siden typen jobber som det. Pakket inn det og en smokk som det sto " i love daddy"på. Han skjønte det ikke helt, før det gikk noen minutter. Så braste han ut i gråt og lykke (Aldri sett han gråte) 1 år prøving
 
Jeg hadde kjøpt på forhånd en bleietruse og body med politi på, siden typen jobber som det. Pakket inn det og en smokk som det sto " i love daddy"på. Han skjønte det ikke helt, før det gikk noen minutter. Så braste han ut i gråt og lykke (Aldri sett han gråte) 1 år prøving

Å nå brast jeg i gråt når jeg leste dette :hilarious::Heartred
Hilsen hormonella:rolleyes:
 
Jeg tok bare en test for ”morro skyld”, hadde ingen symptomer eller noe. Hadde så mange tester i skuffen så tenkte bare hvorfor ikke..
skulle egentlig hatt mens for 3 dager siden den dagen, men siden jeg har veldig uregelmessig mens der det ofte svinger mellom en uke fra eller til så var det ikke i tankene mine en gang.
Vi prøvde i oktober og november og bestemte oss for at hvis ikke vi ble gravide da så skulle vi vente til neste år. Ønsket termin i August:happy:
Så vi hadde ikke prøvd i desember, så ble rimelig overrasket at det var da den satt:hilarious:
Men mannen ble bare veldig glad å ga meg en lang god klem:Heartred
Han var heeelt rolig og jeg var super stresset og skalv. Roet seg fort når det fikk sunket inn at jeg faktisk var gravid:dummy:
Og september er ikke så værst det heller;)
 
Han var med på hele prøvefasen han også, telte dpo dager osv. Men ingen av oss ble så veldig glad med en gang, vi ville ikke gjøre fallhøyden så stor etter to mislykkede svangerskap i høst. Nå begynner vi smått å glede oss mer, men slipper ikke jubelen løs før etter TUL 18/1 :)
 
Jeg nevnte at jeg følte meg gravid i romjula. Men han mente at vi kunne ikke være like heldig med at det gikk så fort denne gangen også da vi har blitt gravide på 3 og 1 først forsøk de to andre gangene. Å jeg kutta mini pilla slutten av november. Så når vi skulle bort på nyttårsaften. Måtte vi innom sentret for å handle et par små ting.da kjøpte jeg test å tok der. Så viste han i bilen. Å så også kjøpte jeg denne og sjekket. Kan tro han ble overasket og glad da ja<3
 
Jeg gav testen til mannen som en ekstra liten julegave på julaften :Heartred:santa
Han blei glad såklart...men så begynte han å tenke på at vi må ha flere seter i bilen:hilarious: mannfolk altså..:laughing021
Vi har kjøpt ny bil for å få plass til 3 :hilarious: litt vel optimistisk forrige graviditet :wacky:
 
Jeg var så hormonell, kjente mensmurringer og hele pakka, hadde ikke fått mensen igjen etter SA, så jeg så frem til å få «systemet» igang igjen. Fortalte jo at nå kjenner jeg at TR er rett rundt hjørnet. Så jeg ble veldig overrasket når jeg fikk positiv test. Han visste ikke at jeg hadde testet så han ble såklart mer overrasket og veldig glad.
Selv om vi var klar for å begynne å prøve så var vi ikke forberedt på at det skulle gå så fort. Forventet egentlig noen mnd med prøving.
Helt likt her heheh
 
Vi hadde akkurat kommet hjem fra juleferie. Jeg hadde de siste dagene kjent stikninger nedi magen og forventet mens hadde ikke dukket opp (jeg har historie med uregelmessig syklus, så dette i seg selv er nødvendigvis ikke et tegn på graviditet hos meg). Jeg klarte dermed ikke å holde meg fra å teste i det vi kom inn dørene hjemme. Da det dukket opp to tydelige streker på testen prøvde jeg så godt jeg kunne å holde sjokket og lykken inne, mens jeg begynte å rydde ut av koffertene hjemme samtidig som jeg spurte om mannen kunne dra ned i butikken å handle noen ting som vi manglet til middagen. Da han dro ned i butikken fant jeg fram en liten body som jeg kjøpte tidligere i høste med "i love dad" på, og pakken denne inn sammen med digital test. Da han kom opp igjen sa jeg at jeg hadde glemt å ta med en julegave på ferie, derfor måtte han få den nå. Han åpnet den og ante virkelig fred og ingen fare, og han ble helt sjokkert når han så hva som gjemte seg inni gaven. Vi har prøvd så lenge, så at det noen gang skulle klaffe, og at det skulle klaffe nå kom virkelig som en overraskelse på begge. :love7
Så koselig historie:Heartred
 
Back
Topp