M
Moderator Kristin
Guest
Lykke? Vantro? Sjokk?
Hvordan reagerte den vordende far?
Hvordan reagerte den vordende far?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme med oss! Prøvd siden i fjor, hadde en MA i februar. Nå gleder vi oss veldig, men jeg merker han holder litt tilbake etter det vi gikk gjennom i februar. Noe jeg forstår da det var veldig sårt for oss begge, og han kjenner jo heller ikke denne graviditeten på kroppen, så han klarer vel å distansere det litt. Har TUL 9. September. Krysser fingrene for oss!Her ble mannen min letta. Vi har prøvd siden i fjor sommer. Vi hadde en MA i april, så da var han helt knust. Nå går vi egentlig bare å venter på å få en tul, så vi begge kan se at det faktisk er noen der inne.
Samme med oss! Prøvd siden i fjor, hadde en MA i februar. Nå gleder vi oss veldig, men jeg merker han holder litt tilbake etter det vi gikk gjennom i februar. Noe jeg forstår da det var veldig sårt for oss begge, og han kjenner jo heller ikke denne graviditeten på kroppen, så han klarer vel å distansere det litt. Har TUL 9. September. Krysser fingrene for oss!
Krysser fingrene for det. Jeg har valgt å være veldig åpen om hele greia. Kun ett vennepar utenom familie visste at vi var gravide, ingen visste at vi prøvde, men jeg har fortalt det til alle vennene mine og familie i etterkant. Og selv om ingen av de har mistet selv kommer de med historier om andre de kjenner. Noe som har gjort at jeg har innsett at det skjer mange, og at sannsynligheten for at det skal gå bra neste gang er stor men jeg føler på nervøsiteten din. Og som sagt er samboeren nesten mer nervøs tror jeg. Han syns det har vært greit at jeg er litt mer kvalm og har litt mer symptomer enn sist. For da blir det litt mer virkelig for ham også. Og det skjønner jegJa, er ikke lett når de ikke føler på de samme tingene som oss. Jeg kjenner jeg er går å leter etter at det skal gå galt nå også. Klarer ikke å slappe av. Men vi får krysse fingrene og håper vi begge får hver sin terminspire.